دوربین های مدار بسته از جمله تجهیزاتی هستند که برای مواردی نظیر نظارت، امنیت، حفاظت و کنترل مورد استفاده قرار می گیرند. اما برای بالا بردن کارایی این دوربین ها و افزایش منطقه دید این مشخصات فنی دکل دوربین است که به کمک افراد می آید. در این مقاله به این مقوله رسیدگی خواهیم نمود.

مشخصات فنی دکل دوربین مداربسته

مشخصات فنی دکل دوربین مواردی است که هنگام ساخت این دکل ها مورد توجه قرار می گیرد تا کارایی آنها، همچنین دوام و استقامت این دکل ها تا حد وسیعی گسترش پیدا نماید. این مشخصات به مواردی تقسیم بندی می شوند که هر کدام را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مشخصات فنی دکل دوربین مداربستهنوع پوشش دکل دوربین

پوشش دکل بسته به نوع آب و هوای منطقه محل نصب متفاوت است. در بعضی از مناطق که بارندگی در طی سال زیاد اتفاق می افتد از پوشش گالوانیزه و یا رنگ های اپوکسی برای سطح دکل استفاده می شود. اما در مناطق خشک وبیابانی که بارندگی وجود ندارد و رطوبت نیز بسیار ناچیز است از آهن سیاه برای ساخت دکل استفاده می شود. در این مناطق نیاز به پوشش برای سطح بدنه نیست.

نوع پایه دکل

یکی دیگر از مشخصات فنی دکل دوربین طراحی پایه دکل است. این طراحی بسته به نوع کاربری و نوع دوربین و همچنین مقدار هزینه آن متفاوت است. البته نوع شرایط منطق نیز در تعیین نوع پایه دکل بسیار تاثیر گذار است. مثلا در مناطقی که باد خیز است و در طی سال امکان وزش طوفان نیز وجود دارد از دکل ماژولار برای نصب دوربین استفاده می شود.

 توجه به این که نوع دوربین  می تواند در انتخاب پایه دکل بسیار تاثیر گذار باشد. مثلا دکل دوربین ترافیکی و دکل دوربین امنیتی و همچنین دکل دوربین کنترل مشخصات فنی ویژه ای دارند. دوربین های ترافیکی، دوربین هایی هستند که توانایی زوم بر روی یک نقطه را دارا می باشند و دوربین های حفاظتی قادر به پوشش منطقه وسیعی زیر دید خود هستند.

 

 

 

 

مشخصات فنی دکل دوربین مداربسته

نوع ساخت دکل

هنگامی که لازم است از دوربین در یک منطقه برای موارد گوناگون استفاده شود باید به ساخت دکل توجه ویژه ای شود. دکل دوربین باید به گونه ای ساخته شود که هیچ گونه لرزش و یا حرکتی باعث ضبط تصویر با کیفیت نا مطلوب نشود. بنا براین لازم است که پایه دکل تا حد زیادی مقاوم و مستحکم ساخته شود این استقامت با نوع فونداسیون دکل ارتباط مستقیم دارد.

 

 

 

ماژول sfp سیسکو , قیمت ماژول sfp , ماژول سیسکو , خرید ماژول سیسکو , ماژول های سیسکو , پلاک خوان خودرو , دوربین پلاک خوان در شب , دوربین های پلاک خوان در شب , سیستم پلاک خوان پارکینگ , قیمت سیستم پلاک خوان , سیستم پلاک خوان , پلاک خوان, دوربین پلاک خوان, دوربین مداربسته پلاک خوان, نصب دوربین مدار بسته , نصب دوربین مداربسته , نصب دوربین , قیمت دوربین پلاک خوان, دوربین های پلاک خوان, فروش دوربین مداربسته پلاک خوان , خرید دوربین پلاک خوان , قیمت دوربین مداربسته پلاک خوان , لیست قیمت دوربین پلاک خوان , دوربین مداربسته , دوربین های مداربسته, دوربین های مدار بسته , دوربین مدار بسته, جمع آوری دکل مخابراتی , جمع آوری دکل های مخابراتی , جمع آوری دکل مهاری , جمع کردن دکل , جمع آوری دکل , شکایت برای جمع آوری دکل مخابراتی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi