دکل چند وجهی فلزی یکی از انواع دکلها محسوب می شود که به منظورهای مختلفی از آن‌ها استفاده می شود. دکل فلزی دوربین برای نصب دوربین های کنترل ترافیک در جاده ها و حفاظت از محیط در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. انواع دکلها براساس نیاز کارفرما و شرایط منطقه با رعایت آیین نامه ها و استانداردهای فنی و  مهندسی توسط شرکت های فعال در این زمینه طراحی و تولید می شوند که یکی از کاربردهای این دکلها، نصب دوربین مداربسته بر روی آن می باشد.

اگر به دنبال دکل برای دوربین هستید، توصیه می کنیم به شرکت های سازنده انواع دکل مراجعه کنید و با توجه به نیاز و خواسته خود به سفارش ساخت دکل اقدام نمایید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با دکل فلزی چند وجهی دوربین امنیتی بیشتر آشنا کنیم؛ بنابراین با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آشنایی با دکل چند وجهی فلزی برای دوربین امنیتی

دکلهای فلزی نوعی سازه مهندسی به شمار می آیند که به منظورهایی چون نصب تجهیزات مخابراتی، دوربین های امنیتی و … مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پرکاربردترین دکل دوربین امنیتی، دکل فلزی چند وجهی محسوب می شود که نسبت به دکل های لوله ای و مکعبی از مقاومت فیزیکی بیشتری برخوردارند. این دکلهای چند وجهی با توجه به شکل مخروطی که دارند، در برابر عوامل خارجی، مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند و در نتیجه قیمت بالاتری نسبت به سایر دکلها دارند.

دکل مهاری سه وجهی وجهی در واقع پیشرفته ترین و حرفه ای ترین نوع دکلهای موجود در بازار می باشند که به منظور محافظت در برابر زنگ زدگی و فرسودگی از پوشش گالوانیزه یا رنگ صنعتی برخوردار هستند. شرکت های سازنده این نوع دکل همواره در تلاش هستند تا براساس آیین نامه ها و استانداردهای مهندسی به ساخت دکلی با قاعده چند وجهی و جوش ریز با مقاومت فیزیکی بالا در برابر باد و ضربه اقدام کنند.

دکل چند وجهی

دکل چند وجهی

عوامل موثر بر قیمت دکل دوربین

همانطور که گفته شد، دکل دوربین چند وجهی دوربین یکی از مقاوم ترین و پیشرفته ترین دکلهای موجود در بازار محسوب می شود که از مقاومت فیزیکی بالایی برخودار هستند و در نتیجه قیمت این نوع دکل نسبت به سایر دکلها بیشتر است. فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت دکل فلزی چند وجهی دوربین امنیتی تاثیرگذارند که از جمله آن ها، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتفاع و عرض دکل چند وجهی
  • تعداد و نوع قطعات دکل
  • ضخامت ورق
  • نوع فونداسیون دکل فلزی چند وجهی
  • نوع نقشه دکل
  • هزینه نیروی انسانی و تعداد سفارشات
  • و…

دکل چند وجهی

تولید و نصب پایه دوربین امنیتی

دکل دوربین نظارتی  توسط شرکت های سازنده با رعایت اصول فنی و مهندسی طراحی و ساخته می شوند که دکل چند وجهی فلزی برای دوربین امنیتی نیز از این قاعده مستثنی نیست و معمولا با توجه به نیاز کارفرما به ۳ صورت لوله ای، فلنچی و اورلپی تولید می شوند و با توجه به شرایط منطقه از فونداسیون مناسب برای نصب این دکلها استفاده می شود که این موضوع توسط نصابان حرفه ای و باتجربه شرکت ها انجام می شود. بنابراین اگر به دنبال تهیه و خرید دکل پایه دوربین امنیتی چند وجهی فلزی هستید، توصیه می کنیم به یکی از شرکت های سازنده فعال در این زمینه مراجعه کنید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi