دکل منوپل دوربین مداربستهدکل دوربین از مهمترین تجهیزات دوربین مدار بسته است. این دکل ها اغلب در محیط های وسیع مانند جاده ها و کنار باغ ها نصب می شوند و در کل برای محیط هایی مناسب است که می خواهند زاویه دید دوربین ها مناسب باشد. قیمت دکل منوپل دوربین مدار بسته به جنس، ارتفاع و نوع آن بستگی دارد. دکل های دوربین مدار بسته نصب ساده داشته و نیاز به دقت بالایی در نصب آنها می باشد.

دکل منوپل دوربین مداربسته

دکل دوربین مدار بسته در انواع مختلفی تولید می شوند و بسته به شرایط محیطی نوع آنها انتخاب می شود. انواع دکل های دوربین به دسته های زیر تقسیم می شوند:

مکعبی: حداکثر ارتفاع آنها ۶ متر است و دارای مقاومت خوبی نمی باشند.

لوله ای: حداکثر ارتفاع این دکل ها به ۱۰ متر می رسد؛ این دکل ها اغلب از آهن گالوانیزه تشکیل شده است و ضد آب و ضد فرسایش می باشد و نسبت به انواع دیگر دکل منوپل محبوب تر است.

چند وجهی: دکل منوپل دوربین مدار بسته به صورت لوله ای در مکان های بسیاری قابل استفاده است که این دکل ها به صورت مخروطی بوده و از مقاومت بیشتری برخوردار هستند.

ماژولار: دکل دوربین ترافیکی منوپل ماژولار به دلیل مقاومت بالایی که در برابر باد دارند در مواقعی استفاده می شود که شدت باد زیاد است.

دکل جهت نصب دوربین

مهمترین کاربرد دکل های منوپل نصب دوربین مدار بسته است که برای تهیه دکل جهت نصب دوربین ابتدا شرایط محیطی به دقت بررسی می شود و سپس ارتفاع مورد ارزیابی قرار می گیرد و این دکل های منوپل به دلیل ارتفاعی که دارند باعث می شود برد دید دوربین ها افزایش بیابد و تصاویری دقیق ثبت نماید و همچنین به دلیل ارتفاع بلند آنها، امکان آسیب رسیدن فیزیکی به دوربین بسیار کم است، انواع دکل جهت نصب دوربین در شعبات و مراکز مختلف به فروش می رسد و می توانید برای خرید دکل جهت نصب دوربین از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

قیمت دکل های منوپل دوربین مداربسته

دکل های منوپل دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نوع دکل قیمت آنها مشخص می شود و برخی دکل ها دارای ارتفاع بلندی هستند و برخی از آنها دارای پوشش گالوانیزه است، لازم بذکر است که برخی از دکل های منوپل برای شرایط محیطی خاص مناسب هستند. برای مشخص کردن قیمت دکل های منوپل می توانید از کارشناسان ما قیمت دکل ها را استعلام بگیرید. در خصوص تهیه دکل های دوربین مدار بسته نیاز است تا شرایط محیطی را به دقت بررسی نمایید که معمولا دکل های لوله ای قیمت مناسبی دارند.

دکل های لوله ای کاربرد فراوانی دارند و در مکان های مختلف استفاده می شود. برای خرید دکل های لوله ای می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi