دکل دوربین امنیتیمهندسان در سراسر دنیا در سال های اخیر خصوصا در ۱۰ سال گذشته به کمک علم خود همیشه به دنبال ارائه بهترین ها بوده اند و با ابزار و محصولات طراحی شده جدید زندگی بشر از نظر ابعاد مختلف بسیار راحت شده است. یکی از نمونه های مورد نیاز دنیای امروز دکل ها با ظاهر و ابعاد متنوع هستند. مجموعه های متعددی در داخل کشور به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی در زمینه فروش و تولید انواع دکل دوربین امنیتی، دکل دوربین نظارتی، دکل دوربین ترافیکی، دکل دوربین مدار بسته و دکل دوربین ترافیکی فعالیت می کنند.

آی تک یکی از این شرکت های معتبر در ایران است، که با ارائه محصولات بی نظیر توجه مشتریان را همیشه به خود جلب می کند.

بررسی دقیق دکل دوربین امنیتی:

این محصول در شکل های مختلف استوانه و همچنین چند وجهی تولید می شود، برخی از نمونه های خاص که در جاده ها نصب می شوند و به آن ها دکل ترافیکی می گویند، بازودار هستند و از دو قسمت بهم وصل شده تشکیل شده اند. قاعده این نوع از دکل ها با توجه به کاربرد آن ها کاملا متفاوت می باشد و هم چنین جنس بدنه آن ها بسیار محکم و بادوام است و چون در خط تولید این محصول از بهترین متریال موجود در بازار استفاده شده و هم چنین تمامی نکات ریز و درشت مهندسی دنیا در آن لحاظ شده است.

این دکل مهاری حتی سردترین دماها را می تواند تحمل کند و به هیج عنوان تغییر شکل نمی دهد و حتی در مکان هایی که رطوبت بسیار بالایی دارند، می توان استفاده کرد. چون جنس بدنه آن در برابر زنگ زدگی کاملا مقاوم می باشد، این محصول در ارتفاع های مختلف نصب می شود، به عنوان مثال دکل های نظارتی ارتفاع بیشتری دارند.

تا فرد از محیط پیرامون خود دید بهتری داشته باشد، همچنین این دکل ها با رعایت استانداردهای به روز دنیا ساخته شده اند و هیچ گونه کم و کاستی با نمونه های خارجی ندارند، این محصول از نظر وزنی سبک است و فضای قابل توجهی را اشغال نمی کند و این ویژگی سبب محبوبیت بسیار زیاد آن شده است.

دکل دوربین ترافیکی یا امنیتی به هیچ عنوان پس از نصب جا به جا نمی شود و همچنین انواع دوربین را شما با زوایای مختلف می توانید روی آن نصب کنید و شما بیشترین میزان از دید را در هر مکانی می توانید داشته باشید. در مکان های بسیار بزرگ مثل استادیوم ها، میدان های شهری، جاده ها و حتی سالن های مختلف از این محصول استفاده می کنند.

دکل دوربین امنیتی در مقایسه با نمونه های دیگر از نظر قیمت ارزان تر است و هم چنین تا سال ها برای خریدار کارایی دارد. شما انواع دوربین را در قسمت های گوناگون این دکل با فاصله مناسب می توانید نصب کنید و همچنین این دکل باید توسط افراد حرفه ای نصب شود، تا هیچ گونه مشکل خاصی از این نظر به وجود نیاید.

مزایای این نوع دکل:

این محصول به نظارت هر چه بهتر و سریع تر هر مکانی به شما کمک می کند و احتمال این که افراد سودجو بتوانند به دوربین دسترسی پیدا کنند و آن را از کار بیندازند، بسیار کم می باشد. چون محصول در ارتفاع کاملا مناسبی قرار دارد و همچنین در سطح شهر معمولا از نمونه های استوانه ای درجه یک استفاده می کنند. شما با خرید این محصول با خیال راحت می توانید مکان مورد نظرتان را حتی از نقاط کور به کمک دوربین های مداربسته چک کنید. اگر قصد خرید دکل دوربین امنیتی را دارید، حتما کارشناسان ما در گروه مهندسی آی تک تماس بگیرید، تا شما در آینده هزینه های بیشتری برای تعمیر و همچنین تعویض نمونه بی کیفیت خود صرف نکنید.

این دکل ها حتی برای نصب دوربین هایی که در جاده ها و آزادراه‌ ها جهت کنترل سرعت رانندگان نصب می شوند، مناسب می باشند، این دکل دوربین مدار بسته در مقایسه با نمونه های دیگر امروزه بیشتر پرفروش هستند و همچنین این محصول در کمتر شدن تخلفات رانندگی نیز بسیار کمک کرده است.

چون رانندگان با مشاهده دوربین همیشه اقدام به کمتر کردن سرعت خود کرده و در نتیجه تصادفات کمتری رخ می دهد، کارایی بسیار بالای این محصول از نکات قوت آن می باشد و حتی برد دوربین های مداربسته را نیز می تواند افزایش دهد اگرچه این محصول در مکان مناسبی نصب شود، قطعا بیشترین میزان از دید را حتی در شب به کمک دوربین ها خواهید داشت و این نکته کاملا مثبتی می باشد.

آی تک با کوله باری از تجربه درخشان و بی نظیر در این زمینه همیشه جزء بهترین ها بوده است. این شرکت تمامی آن چیزی را که برای خریدار مهم می باشد، همیشه با دقت بررسی می کند و در جهت بهبود آن ها تلاش می کند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi