مزایای دکل اسپید دام چیست؟

دکل پایه دوربین اسپید دام به دلیل ویژگی‌های فنی، بسیاری از مزایای دیگری را هم دارا می‌باشد. یکی از این مزایا، مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی و زیست محیطی سخت است. این دکل با توجه به استفاده از مواد با کیفیت بالا و پوشش های محافظ، می‌تواند در برابر آب و هوای نامطلوب، خوردگی و خرابی مقاومت کند.
دکل پایه دوربین اسپید دام، با نصب ساده و آسان، قابلیت استفاده در هر نقطه‌ای از میدان ها، مدارس ، خیابان ها جنگل، مزرعه، پارک یا منطقه‌ای دیگر را داراست. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی GPS، قابلیت تعیین موقعیت دارد
دکل پایه دوربین اسپیددام یا منوپول، یک سیستم نظارتی قدرتمند است که شامل دوربین‌های تحت شبکه، دستگاه‌های GPS و تجهیزات ارتباطی متصل به شبکه اینترنت است.
بررسی احتمال وقوع حوادث از دیگر مزایای دکل دوربین مداربسته در تهران مدل منوپول یا اسپید دام است که با استفاده از دستگاه منوپول، می‌توان از شرایط آب و هوایی ، وضعیت شهر و… ضبط و اطلاعاتی جمع‌آوری کرد. این اطلاعات به مسئولین مربوطه کمک می‌کند تا بهتر بتوانند در مورد احتمال وقوع حوادث مختلفی همچون سیل ، تصادف و … جلوگیری کرد .

دکل پایه دوربین اسپید دام چیست؟

دکل دوربین اسپیددام یا منوپول، این نوع دکل ها از پرکاربردترین دکل ها و یکی از بهترین و موثرترین راه حل‌های نظارتی برای سیستم های امنیتی شهری این دکل ها معمولا برای مکان هایی همچون بانک ها ، فروشگاه ها ، میدان ها، مدارس ، خیابان ها ( برای نظارت و کنترل ترافیک شهری ) و … مورد استفاده قرار میگیرد.

دکل پایه دوربین اسپید دام

امنیت و ایمنی
امنیت و ایمنی در شهرها نیز از عوامل مهمی است که باید به ان اشاره بسیاری کرد دکل منوپول، قابل استفاده در شهرها نیز است. با نصب دوربین‌های تحت شبکه در دستگاه، می‌توان به نظارت بر حرکت خودروها و افراد، پیاده‌روها، میدان‌ها و… پرداخت. این اطلاعات می‌تواند به پلیس و مسئولین امنیتی کمک کند تا بهترین راهکارهای امنیتی را پیشنهاد دهند.
مانیتورینگ در شرکت‌ها و کارخانه‌ها، دکل منوپول در شرکت‌ها و کارخانه‌ها نیز قابل استفاده است. با نصب دوربین‌های تحت شبکه در دستگاه، می‌توان به نظارت بر حرکت افراد و خودروها، ماشین‌آلات و دستگاه‌های موجود در کارخانه‌ها پرداخت. این اطلاعات به مدیران مربوطه کمک می‌کند تا بهترین راهکارهای ایمنی و مدیریتی را پیشنهاد دهند.
مانیتورینگ در جاهای باز، دکل منوپول قابل استفاده در جاهای باز مانند پارک‌ها، تله‌کابین‌ها و ایستگاه‌های مترو است. با نصب دوربین‌های تحت شبکه در دستگاه، می‌توان به نظارت بر حرکت افراد، خودروها و وسایل نقلیه دیگر پرداخت. این اطلاعات به مسئولین مربوطه کمک می‌کند تا بهترین راهکارهای مدیریتی و ایمنی را پیشنهاد دهند.
مدیریت ترافیک در جاده‌ها، دکل منوپول قابل استفاده در جاده‌های شلوغ شهری و برون شهری نیز است. با نصب دوربین‌های تحت شبکه در دستگاه، می‌توان به نظارت بر حرکت خودروها پرداخت. این اطلاعات به مدیران مربوطه کمک می‌کند تا بهترین راهکارهای مدیریتی و ایمنی را در جاده‌ها پیشنهاد دهند.

جنس دکل دوربین اسپید دام :

دکل دوربین های اسپید دام معمولا از جنس اهن هستند که ان را توسط گالوانیزه گرم پوشش میدهند . در مکان هایی که ارتفاع این نوع دکل ها کم باشد از دکل هایی با جنس المینیوم و الیاژهای دیگر استفاده میشود . دکل ها برای مقاومت بهتر پوشش داده میشوند و از فونداسیون پیش ساخته برای نگهداری انها استفاده می شود.

پوشش دکل دوربین مداربسته بر چه اساسی تعیین میشوند؟
با توجه به میزان رطوبت هوا پوشش دکل اسپید دام تعیین میشود . برای مثال در مناطق مرطوب مانند شمال کشور از پوشش گالوانیزه استفاده میشود بلعکس در مناطق خشک . بدون رطوبت از دکل هایی با جنس اهن سیاه استفاده میشود .

قیمت دکل دوربین اسپید دام :

قیمت دکل های اسپید دام با توجه به ویژگی ها و پارامتر های هنگام خرید متفاوت است برای مثال پارامتر هایی که میتواند روی قیمت دکل تاثیر گذار باشد : ارتفاع دکل ، تعداد سفارش ، ضخامت ورق ، کیفیت قطعات ، تعداد دوربین و . . . است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi