دکل وایرلس دوربین مداربسته در واقع یک پایه فلزی است با اشکال متنوع و ارتفاع بلند که با نصب دوربین های مدار بسته بیسیم بر روی آن در دنیای ارتباطات امروزی حرکت امواج و اشعه ها بین گیرنده های مختلف بدون سیم انجام می گیرد. این نوع دکل ها از چندین نوع  فلز مختلف ساخته شده و در ارتفاع های ۶ متر به بالا در هر محل مناسبی نصب می شوند.

دکل وایرلس دوربین مداربسته

دوربین هایی که امکان انتقال دادن اطلاعات را به صورت بیسیم و در دو حالت آنالوگ و دیجیتال انجام می دهند را اصطلاحا وایرلس دوربین مداربسته می گویند که برای کاربرد بیشتر می بایست اینگونه تجهیزات بر روی یک نوع سازه فلزی با نام دکل دوربین های مداربسته نصب شوند. معمولا دکل دوربین مداربسته برای نگهداری از لوازمات این وسیله ارتباطی، افزایش برد و همچنین بهبود زاویه های دید وایرلس دوربین مداربسته در هر محلی قابل نصب هستند که در چهار نوع دکل مکعبی، دکل لوله ای، دکل چند وجهی و همینطور دکل ماژولار از جنس آهن با پوششی از فلز گالوانیزه با ارتفاع های مختلف ساخته می شوند. البته دکل های وایرلس دوربین مداربسته تحت برخی شرایط ها می توانند از جنس آلومینیوم به همراه آلیاژهای دیگری نیز تهیه شده و با توجه به کاربرد دوربین مداربسته در محل مناسبی نصب شوند.

دکل وایرلس دوربین مداربسته

انواع دکل های وایرلس دوربین مداربسته

دکل مکعبی نمونه ای از دکل دوربین مداربسته بیسیم هستند که جنس مقاومی ندارد و از قوطی های آهن ساخته می شود و بیشترین ارتفاع این نوع دکل ها ۶ متر است. دکل های لوله ای از دیگر دکل وایرلس دوربین مداربسته هستند که مقاومت خوبی دارند و ارتفاع آنها ۱۰ متر می باشد، مناسب ترین این نوع دکل ها می تواند دکل های چند وجهی باشد که معمولا به صورت ۶ و یا ۸ ضلعی ساخته می شوند و مقاومت بالایی در برابر ضربات فیزیکی و قدرت باد از خود نشان می دهند. دکل های ماژولار که بارزترین دکل وایرلس دوربین مداربسته به شمار می آید تقریبا شبیه به دکل های مهاری هستند اما مقاومت و کارایی بیشتری را در بر گرفته اند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi