دکل دوربین مداربسته اهواز شامل دکل های لوله ای و ماژولار می شود. از روش های نصب دکل دوربین مداربسته اهواز می توان به روش فلنچی و اورپلی اشاره کرد.

با بهره گیری از دکل دوربین مداربسته اهواز و دیگر نقاط کشور می توانند کارهای حفاظتی و نظارتی را به بهترین وجه انجام دهند. با کمک دکل های دوربین مداربسته می توان انواع تجهیزات را در ارتفاع مناسب و دور از دسترس قرار داد. از پرکاربردترین دکل دوربین مداربسته اهواز می توان به دکل های ماژولار و چند وجهی اشاره کرد. از کاربردهای کل دوربین مداربسته نظارت بر ترافیک و حفاظت از کارخانه ها می باشد.

دکل دوربین مداربسته

انواع دکل دوربین مداربسته از جمله تجهیزات مورد استفاده در بخش راهنمایی و رانندگی است که به منظور ثبت تخلفات بکار گرفته می شود. برای نصب دوربین مداربسته در ارتفاع از ابزار مختلفی می توان بهره برد. انواع دکل از جمله این تجهیزات است که برای نصب دوربین های مداربسته در محیط های شهری و جاده ای به کار می رود. این دکل ها که قابلیت نصب یک یا چند دوربین را دارا هستند سبب افزایش برد دوربین شده و دسترسی غیر قانونی به این تجهیزات را کاهش می دهد.

دکل دوربین مداربسته

انواع دکل دوربین مداربسته اهواز

برای نصب دوربین در شهر اهواز جهت حفاظت و نظارت از انواع مختلف دکل استفاده می شود. برای مثال جهت نصب دوربین مداربسته در کارگاه ها و کارخانه ها جهت حفاظت این تجهیزات بر روی دکل با ارتفاع بالا قرار می گیرد. از دیگر کاربردهای دکل دوربین مداربسته می توان به پارک ها و مکان های تفریحی، استادیوم های ورزشی، بنادر و فرودگاه ها اشاره کرد که به نظارت بهتر بر این مکان ها کمک می کند.

از دکل های مورد استفاده در نصب دوربین مداربسته در اهواز دکل های مکعبی را می توان نام برد که نصب و اجرای آن آسان می باشد. از دیگر دکل های دوربین مداربسته دکل لوله ای است که از آهن با پوشش گالوانیزه تهیه می شود و از استقامت بالایی در برابر فشارهای فیزیکی برخوردار است. دکل های دوربین مداربسته چند وجهی و ماژولار از مناسب ترین و مقام ترین دکل ها می باشد که می توان از آن در محیط های شهری و بین شهری بهره برد. برای اجرا و نصب انواع دکل دوربین مداربسته از روش اورپلی و فلنجی استفاده می شود.

جهت سفارش و قیمت دکل دوربین مداربسته به آدرس اینترنتی گروه فنی و مهندسی آی تک مراجعه کنید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi