دکل دوربین مداربسته اهواز

امروزه برای به کنترل در آوردن بهتر و بیشتر خیابان ها و جاده و کم نمودن نیروی انسانی و هزینه ها از دوربین مدار بسته استفاده می شود. کارایی این دوربین ها با استفاده از دکل دوربین مدار بسته بیشتر هم می شود. در این مقاله با این نوع دکل ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

دکل دوربین مدار بسته

دکل دوربین مدار بسته ابزاری است که کارایی دوربین ها بیشتر و سطح زیر پوشش حفاظت دید دوربین را بیشتر می نماید. معمولا برای این که بر سطح دید دوربین بیشتر افزوده شود از آنتن هایی استفاده می شود که بر روی این دکل ها نصب می شود و به آنتن دید مستقیم مشهور است. این آنتن ها همچنین کمک می کند تا در صورت لزوم بتوان به سادگی دورین را در جهت مناسب و مورد نیاز حرکت داده و تصویر بهتر و واضح تری از موقعیت ضبط شود.

دکل دوربین مدار بسته

جنس دکل های دوربین

این نوع دکل ها با توجه به نوع آب و هوای منطقه و هزینه ای که برای نصب آن می شود متفاوت است. اما بیشتر این دکل ها از جنس آلیاژ هایی از جنس آهن است. با توجه به منطقه نیز می توان از انواع پوشش گالوانیزه بر روی سطح بدنه و متعلقات آن استفاده نمود. اما اگر دکل دوربین در منطقه خشک و بیابانی نصب شود  می توان از دکل های آهن بدون روکش استفاده نمود. متریال بدنه  این نوع دکل از آهن سیاه ساخته می شود. اما این نوع دکل نیز محدودیت ارتفاع دارد و بیشتر از ۴ متر نمی تواند ارتفاع داشته باشد.

مزایایی استفاده از دکل دوربین

با استفاده از دکل دوربین به سادگی می توان سطح بیشتر از منطقه را زیر پوشش دوربین داشت. با استفاده از دکل، دوربین در سطح بالاتری از دسترسی قرار می گیرد و مانع از ربوده شدن آن توسط سارقان می شود.

قرار دادن سیم و کابل دوربین در داخل دکل و جلوگیری از آلودگی بصری.

 برای این که شما بتوانید دکل دوربین مناسب با کارایی بهتر و عمرطولانی تر تهیه نمایید بهتر است با شرکت های سازنده این تجهیزات مشورت نمایید. شرکت دکل دوربین مداربسته اهواز با سال ها تجربه و با در خدمت داشتن نیروهای کارآمد در این زمینه به شما در انجام این امور یاری می رساند. در صورت نیاز تماس بگیرید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi