خدمات پسیو بسیاری از مشکلات سیستم های نرم افزار و سخت افزار را از بین خواهد برد. خدمات پسیو توسط کارشناسان حرفه ای و با تجربه انجام می پذیرد.

 

استفاده از خدمات و تجهیزاتی که بتواند زیر ساختی استاندارد را برای شبکه ها، نرم افزار و سخت افزار یک سیستم به وجود بیاورد اهمیت بسیاری دارد. خدمات پسیو شبکه یک راه حل عالی برای این موضوع می باشد.

خدمات پسیو شبکه

به کلیه تجهیزاتی که کمک به زیر سازی شبکه های هوشمند نموده و موجب یکپارچه سازی آن می گردند پسیو (Passive) گفته می شود. پسیو کار شبکه گروه فنی و مهندسی آی تک با بررسی محیط موجود بهترین روش را برای نصب تجهیزات الکترونیکی در نظر می گیرد. با انجام و نصب دقیق خدمات پسیو شبکه از بسیاری از مشکلات و آسیب های جدی شبکه های نرم افزاری و سخت افزاری جلوگیری شده و در صورت بروز مشکل، نحوه تعمیرات و هزینه های موجود به بهترین نحو صورت می پذیرد. خدمات متنوع و زیر ساز پسیو شبکه شامل مواردی همچون کابل کشی، یکپارچه سازی سخت افزار های موجود، نصب رک بر دیوار یا به حالت ایستاده، کابل کشی برق و تابلو های تبلیغاتی، کابل کشی تلفن، نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته، نصب تجهیزات هوشمند و سنسور ها، نصب سیستم اطفاء حریق و نصب مواردی همچون داکت، رک، ترانکینگ، نود، کیستون، پریز، سوئیچ، روتر و سرور می باشد.

مراحل گام به گام خدمات پسیو شبکه

مراحل گام به گام پسیو شبکه توسط کارشناسان خبره و با تجربه به صورت زیر می باشد:

-در ابتدا کارشناسان از محل انجام پروژه بازدید کرده و بهترین طرح را برای نصب تجهیزات زیر ساز شبکه پسیو در نظر می گیرند.

-بعد از تکمیل اطلاعات فنی نقشه، عملیات کابل کشی به دو صورت عمده روکار یا توکار انجام می گردد، نصب انواع کابل یعنی فیوژن، فیبر نوری، پچ پنل فیبر و… با نظر کارشناس مربوطه در این مرحله انجام می پذیرد.

-برای محافظت از کابل روکار از ترانک های فلزی یا پلاستیکی استفاده می گردد. پس از انجام کابل کشی اولیه نصب تجهیزات پسیو همانند رک، پچ پنل، پچ کورد، روتر، سوئیچ و… اجرایی شده و بهترین روش برای نصب آن در نظر گرفته می شود.

-تجهیزاتی همچون نود، کیستون و پریز نصب می شوند.

-شبکه موجود می بایست از نظر کارکرد اصولی و درست آن چک شود، این امر با تست سیگنال محقق می گردد.

با نصب اصولی و دقیق تجهیزات و خدمات پسیو شبکه بسیاری از هزینه های نصب، نگهداری و تعمیرات مربوط به شبکه های نرم افزاری کاهش یافته، سیستم به سرعت کار می کند و دیگر مشکلات کوچک و بزرگ در یک سیستم اطلاعاتی روی نخواهد داد.

تجهیزات پسیو کار شبکه

متداول ترین تجهیزات موجود که در خدمات پسیو شبکه بررسی و نصب می گردند موارد مهم زیر می باشد:

داکت، سوئیچ شبکه، مودم، اکسس پوینت، روتر، کابل، پچ پنل، پچ کورد، کیستون، سوکت، رک، نگهدارنده کابل

با اجرای دقیق و استاندارد زیر از شبکه توسط خدمات پسیو بسیاری از مشکلات و ناتوانی های سیستم الکترونیکی از بین رفته و سیستم نرم افزار هم راستا با تکنولوژی های برتر و با پهنای باند بالا کار خواهد کرد.ت

جهت آشنایی با خدمات طراحی و اجرای پسیو شبکه گروه فنی و مهندسی آی تک به اینجا مراجعه فرمائید.

logo-samandehi