دکل دوربین اسپید دام

دکل دوربین مداربسته اسپید دام یکی از انواع کاربردی دکل های دوربین است که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد و بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. معمولا افراد برای اهداف مختلف اقدام به استفاده از این دکل می کنند که ما در این مطلب قصد داریم برخی از این موارد را برای شما بررسی کنیم. در صورتی که شما هم از افرادی هستید که علاقه مند به آشنایی بیشتر با دکل دوربین مداربسته اسپید دام هستید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا اطلاعات کافی را درباره این دکل بدست آورید.

برای مشاوره رایگان و خرید انواع دکل دوربین مداربسته اسپیددام با کارشناسان ما در ارتباط باشید

 

دکل دوربین اسپید دامدکل دوربین مداربسته اسپید دام

این دکل نوعی دکل برای دوربین های مدار بسته می باشد که مزیت های بیشتری را نسبت به دکل های معمولی دارا است و به همین دلیل نیز بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند، امروزه بیشتر دکل هایی که در محیط های شهری مورد استفاده قرار می گیرند از این نوع هستند. یکی از مهمترین نکاتی که درباره این دکل باید به خاطر داشته باشید این است که برای نصب آن حتما نیاز به جرثقیل دارید و نمی توانید بدون آن دکل دوربین مداربسته اسپیددام را نصب کنید.

امروزه این نوع دکل بسته به کاربردهای مختلفی که دارا است و در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد در طول های مختلفی تولید می شود که شما می توانید متناسب با کاربردی که مد نظر دارید آن را در اندازه های مختلف تهیه کرده و استفاده کنید.

 

استفاده از این دکل چه مزیت هایی دارد؟

همانطور که گفتیم دکل دوربین مداربسته اسپید دام نسبت به سایر انواع دکل های دوربین مدار بسته مزیت های بیشتری دارد که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند باشند تا از آن استفاده کنند، یکی از مهمترین مزیت های این دکل ها این است که برد دید دوربین شما را افزایش می دهد و در نتیجه شما می توانید فضای بیشتری را پوشش دهید و امنیت محل را به خوبی تامین کنید.

یکی دیگر از مهمترین کاربردهای این دکل برای زمانی است که شما قصد دارید دسترسی های غیر مجاز را کاهش دهید، با استفاده از دکل دوربین مداربسته اسپید دام شما به راحتی می توانید اقدام به انجام این کار کنید. ویژگی و مزیت دیگر این دکل این است که فضای بسیار کمی را از شما می گیرد و بنابراین در محیط های شهری شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

 

دکل دوربین مداربسته اسپید دام

چند نکته مهم درباره این دکل

استفاده از این دکل باعث می شود تا یک زاویه دید مناسب برای شما به وجود بیاید که مزیت های زیادی را برای شما در پی خواهد داشت و البته نکته دیگری که درباره این دکل باید بدانید این است که برای نصب آن در هر محلی حتما باید توجه داشته باشید که امکان ورود جرثقیل به محل باید وجود داشته باشد چرا که همانطور که بیان کردیم برای نصب آن حتما نیاز به جرثقیل خواهید داشت. برای خرید دکل دوربین مداربسته اسپید دام حتما باید به شرایط اقلیمی مانند میزان وزش باد و بارش باران توجه داشته باشید و متناسب با این موضوع اقدام به خرید این دکل کنید.

نکاتی درباره قیمت خرید دکل دوربین مداربسته اسپید دام

قیمت دکل دوربین اسپید دام نسبت به سایر دکل هایی که برای دوربین های مدار بسته وجود دارند، بالاتر است که دلیل این موضوع نیز کاربردها و مزیت های بسیار زیاد این دکل می باشد، توجه داشته باشید که امروزه فروشگاه های زیادی اقدام به فروش این محصول کرده اند که شما می توانید با مراجعه به آنها به راحتی اقدام به خرید این دکل ها کنید، با این وجود شما می توانید با خرید این دکل از فروشگاه اینترنتی ما به راحتی در هزینه های خود صرفه جویی کنید چرا که ما این محصول را با کمترین قیمت ممکن نسبت به سایر فروشگاه ها به فروش می رسانیم و کیفیت آن را نیز به صورت کامل برای شما تضمین می کنیم.

مشخصات فنی دکل دوربین اسپیددام

مشخصات فنی دکل دوربین اسپید دام

این دکل از نوع منوپل است و تنها دارای یک پایه است که باعث می شود تا فضای بسیار کمی را برای نصب نیاز داشته باشد. امروزه برای تولید این دکل ها از آهن، آلومینیوم و حتی در شرایطی از آلیاژهای دیگر نیز استفاده می شود. علاوه بر این متناسب با کاربرد مد نظر شما ممکن است این دکل ها دارای روکش باشند ویا ممکن است نباشند. توجه داشته باشید که حتما باید اقدام به خرید دکل دوربین مداربسته اسپید دام با کیفیت کنید چرا که در غیر این صورت پایه دوربین ممکن است دچار لرزش شود.

 

 

 

جهت استعلام قیمت و درخواست پیش فاکتور میتوانید با شماره ۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴ از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت دکل اسپید دام با ما تماس بگیرید.

 ۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

۰۲۱-۶۵۰۱۵۰۶۵   –   ۰۲۱-۶۵۰۱۵۰۷۵

[yasr_visitor_votes size=”medium”]

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi