خرید لوازم ارتباطات کاربردی و رایج، یک راه حل اساسی و مهم در ارتباطات گسترده و بالا بردن سطح کیفیت در صنعت می باشد. فروش تجهیزات ویپ VOIP یک فرصت عالی برای بروز رسانی کردن شبکه های داخلی می باشد.

با تلفن ویپ آشنا شویم

تلفن ویپ voip یک دستگاه پیشرفته و پرکاربرد در دفاتر خدماتی، صنایع بزرگ و شعبات یک موسسه بین المللی می باشد. تلفن ویپ با قابلیت استفاده همزمان از اینترنت، تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال، کیفیت ضبط صدا و انتقال تصاویر برای ویدئو کنفرانس و مستند سازی یکی از برترین و مهم ترین سیستم های به کار رفته در دفاتر و اداره های بزرگ جهت برقراری ارتباطات داخلی و خارجی می باشد. یک نکته مهم و اساسی در استفاده کامل از تلفن ویپ شناخت تجهیزات ویپ، به کارگیری از آن ها در سیستم های مختلف و چگونگی خرید آن ها از مراکز معتبر فروش تجهیزات ویپ VOIP می باشد. آگاهی از این موارد می تواند شما را در یک خرید بهینه و معتبر یاری رساند و با خرید از مراکز معتبر فروش تجهیزات ویپ VOIP از ضمانت نامه و خدمات پس از فروش آن برخوردار گردید.

تلفن ویپ

مزایای استفاده از تلفن ویپ

با خرید تلفن های پیشرفته و مدرن ویپ از مراکز معتبر فروش تجهیزات ویپ VOIP می توانید از مزایا و کاربردهای فراوان آن بهره مند گردید، از جمله مهم ترین این مزایا می توان به موارد مهم زیر اشاره نمود:

۱-مکالمات مهم را ضبط کنید

۲-ویدئو کنفرانس برقرار سازید

۳-ارتباطات امن و گسترده با شعبات دیگر دفاتر خود داشته باشید

۴-از هزینه های مکالمات کمتری نسبت به تلفن های مخابراتی برخوردار گردید

۵-سرعت برقراری ارتباط و تماس را به حد اکثر برسانید

۶-خرابی و مشکلات تلفن و برقراری ارتباط را به حداقل برسانید

مزایای ویپ

تجهیزات ویپ کدامند

خرید تلفن و تجهیزات ویپ از مراکز معتبر فروش voip و فروش تجهیزات voip این امکان را فراهم می سازد تا با مدل های گوناگون، بهترین تجهیزات کاربردی و متناسب با حرفه خود و امتیازات آن آشنا شده و با کسب اطمینان بهترین و مناسب ترین آن را برای کسب و کار خود بر گزینید. بیشتر فروش تجهیزات ویپ VOIP در موارد مهمی از گیت وی، سرور، مانیتورینگ، ATA، هدفون  می باشند.

-فروش گیت وی voip gatewey: یکی از  لوازم جانبی ضروری برای بالا بردن امنیت شبکه و حفاظت از اطلاعات موجود می باشد. گیت وی در تلفن های ویپ وظیفه تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال را به عهده دارد و همچنین قابلیت تبدیل مکالمات اینترنتی را به تماس آنالوگ تلفن های معمولی دارا است. انواع گیت وی، FXO GATEWAY، FXS GATEWAY، DIGITAL GATEWEY

-سرور ATA: یکی از مهم ترین تجهیزات تلفن ویپ که هم به صورت سخت افزاری و هم نرم افزاری و ترکیبی قابلیت نصب دارد و امکان برقراری تلفن های آنالوگ و ساده را فراهم می سازد. با خرید این مبدل از مراکز معتبر فروش تجهیزات ویپ VOIP می توانید از برند های مختلف آن بازدید کنید و جهت کاهش هزینه های جاری از آن بهره بگیرید.

-ارتقا دهنده ظرفیت تلفن ویپ یا IP PBX: این ارتقا دهنده قابلیت کنترل تماس ها، انتقال، افزایش ظرفیت های تماس به صورت برقراری چندین ارتباط در کنفرانس ها، پشتیبانی از سیستم تلفن مرکزی، قابلیت رمز گزاری برای امنیت شبکه، ضبط مکالمه، ذخیره بالا تماس ها و اطلاعات در حافظه را دارا می باشد.

تجهیزات ویپ را از کجا تهیه کنیم

خرید آسان، تضمین شده و دارای گارانتی تجهیزات ویپ را از مراکز و نمایندگی های مجاز فروش تجهیزات ویپ VOIP انجام دهید. با خرید از این مراکز امکان دیدار از برندهای مختلف ویپ امکان پذیر می باشد و فروش ویپ را گسترده می سازد. فروش تجهیزات ویپ VOIP از مراکز معتبر این امکان را می دهد که خریداران از خدمات پس از فروش، گارانتی و نصب رایگان این سیستم در اداره و دفاتر مورد نظر برخوردار شوند. فروش تجهیزات ویپ VOIP به صورت آنلاین از سایت های معتبر و شناخته شده امکان پذیر است و خریدار می تواند با فراغت خیال از اطلاعات و ویژگی های تجهیزات آشنا شود و مناسب ترین آن ها را از لحاظ قیمت یا مشخصات فنی خریداری نماید.

فروش تجهیزات ویپ VOIP یک فرصت عالی برای بروز رسانی ارتباطات

خریداری تجهیزات ویپ یک فرصت عالی و استثنایی برای بروز رسانی ارتباطات درون شبکه ای و برون شبکه ای می باشد. با خرید voip از فروشگاه های معتبر فروش تجهیزات ویپ VOIP می توانید سیستم های خود را ارتقا دهید و رضایت مشتریان یا شرکای کاری خود را به دست بیاورید. فروش تجهیزات ویپ VOIP در برندهای مختلفی انجام می پذیرد که از جمله مهم ترین آن برندها و مدل های ویپ یلینک، ویپ اتکام، ویپ اپن وکس، ویپ گرند استریم، سنگوما، نیوراک، فنویل، وپ تک، تاینت، ویجیوم، یستار، آکووکس، آستریکس، الاستیک می باشند. با خریداری تجهیزات ویپ یک کسب و کار همواره به روز داشته باشید و در کمترین زمان ارتباط سریع برقرار سازید.

[yasr_visitor_votes size=”small”]

محاسبه فرکانس مناسب جهت ارتباط رادیویی – لینک وایرلس –  محاسبه برد آنتن وایرلس – ارتباط رادیویی  – طراحی و اجرای پسیو شبکه – دکل مهاری G35 – مجازی سازی سرور – ارتباط رادیوییامکان سنجی وایرلس  – دکل دوربین مداربستهقیمت دکل دوربین مدار بستهقیمت دکل مهارینصب دکل مهاریدکل مهاری g35دکل مهاری – طراحی، نصب و اجرای انواع دکل مهاری و مخابراتی – نکات نصب و راه اندازی دکل مهاری – نصب و فروش دکل مهاری در کرج – متعلقات دکل مهاری G35 –  نصب و راه اندازی دکل مهاری – ارتباط رادیوییلینک رادیوییارتباط رادیوییارتباط نقطه به نقطهارتباط بین دفاتر و شرکت هاارتباط رادیویی بین دو ساختمان – ارتباط رادیویی بین دو نقطهپسیو شبکهپشتیبانی ویپ – ماژول نظر سنجی تلفنی ویپ -* کاربرد سیستم نظر سنجی تلفنی ویپ – خرید و فروش اینترنتی تجهیزات پسیو شبکه

logo-samandehi