دکل های مهاری در انواع مختلفی هستند و هر کدام شیوه نصب و اجرای متفاوتی دارند. طراحی و نصب دکل مهاری بر اساس نیرویی که وزش باد وارد میکند، انجام می شود.

دکل های مهاری ابزاری هستند که توسط آن ها ارتباطات برقرار می شود و برای استفاده از مایکروویو، آنتن های بی سیم و تجهیزات رادیویی به کار گرفته می شوند. دکل های مهاری در انواع مختلفی هستند که هر کدام شیوه ی نصب و اجرای متفاوتی دارند و مجموعه ی ما با بهره گیری از بهترین پرسنل و تجهیزات حرفه ای این کار را انجام می دهد. در این مقاله به بررسی طراحی، نصب و اجرای انواع دکل های مهاری خواهیم پرداخت.

دکل های مهاری

دکل مهاریبرای برقراری ارتباطات بین سازمان ها و شرکت ها نیاز به ارتباطات بی سیم است که این امر توسط دکل های مهاری امکان پذیر است. برای انتخاب انواع دکل های مهاری باید به وزن، قدرت، ارتفاع، محل قرارگیری، نصب و اجرای آن ها دقت کنیم تا بر اساس استانداردهای لازم باشد.

در این رابطه می توانید با کارشناسان مجموعه ی ما تماس برقرار کنید. در راه اندازی شبکه بی سیم مواردی چون پهنای باند، تعداد کاربری که به شبکه متصل می شوند، پوشش دهی مناسب و نوع سرویس هایی که در شبکه موجود است، اهمیت دارد که برای این منظور دکل های مهاری طراحی شده اند که این ارتباطات را بتوان راحت تر منتقل نمود.

اجرای دکل مهاری

.

انواع دکل های مهاری

•  دکل مهاری: برای آنکه بتوان تعادل این نوع دکل را حفظ نمود، نیاز به سیم مهار ۷ رشته یا سیم بکسل خواهد بود.

دکل خود ایستا: این دکل تعادل خودش را روی پایه ی اصلی حفظ می کند و نیازی به سیم مهار ندارد، پایه های این نوع دکل اتصال خرپایی دارند.

• دکل منوپل: این نوع دکل تک پایه است و مقاطع آن چند وجهی می باشند و شاهد وجود زیادی لنگر در پای دکل خواهیم بود.

.

طراحی دکل مهاری

اینکه طراحی دکل‌های مهاری چگونه باشد، بر اساس باری است که وزش باد به آن وارد می‌کند و مطابق با آیین نامه و استانداردهای لازم است، از قطعات پیش ساخته که قابل مونتاژ هستند نیز برای طراحی دکل استفاده می‌شود و برای آنکه از خوردگی و زنگ زدگی در آن‌ها جلوگیری شود، گالوانیزه را گرم می‌کنند. طراحی دکل‌ها به گونه‌ای است که در برابر واژگونی مقاوم باشند، برای جلوگیری از این امر فونداسیون های عمقی را برای آن‌ها به کار می‌برند.

طراحی دکل‌های خود ایستا به صورت پاشنه‌ای است چون در یکی از پایه‌ها کشش وجود دارد و در نوع مونوپل طراحی به حالت شمعی است زیرا در پای دکل گشتاور زیادی وجود دارد. برای دکل‌هایی که قرار است در زمین‌های سنگی به کار رود و مشکلاتی نظیر حفاری وجود دارد، فونداسیون را مسطح و گسترده طراحی می‌کنند تا فشاری که سبب واژگونی می‌شود را تحمل کنند.

.

نصب و اجرای دکل های مهاری

نصب دکل مهاریدکل های مهاری در محل های مختلفی چون پشت بام خانه و اداره قابل نصب هستند و برای نصب روی زمین به فضای زیادی نیاز دارند و اتصال آن ها به زمین و هر جای دیگری با استفاده از سیم مهار خواهد بود. نوع دکل خود ایستا همانطور که از اسم آن ها پیدا است، بر پایه های خود متکی هستند و نصب آن ها به گونه ای است که هر چه ارتفاع بیشتری داشته باشند، اندازه ی ضلع هایشان کم می شود. نوع خود ایستای سه پایه در جهت نصب آنتن های مایکروویو، آنتن بی سیم و موبایل استفاده می شود و دارای سه پایه هستند که برای ساختشان از میلگردهایی که توپر هستند، پروفیل های خمکاری شده و نبشی ۶۰ درجه استفاده می شود.

در دکل تک پایه نصب به وسیله ی جرثقیل صورت می گیرد و از آن برای شبکه ی موبایل استفاده می کنند. مجموعه ی ما برای نصب دکل مهاری از محاسبات مهندسی کمک می گیرد که دارای ضریب اطمینان بالایی نیز هستند و از نیروهای متخصصی نیز بهره می گیرد که قادر هستند انواع دکل ها را راه اندازی و نصب نمایند.

.

.

.

.

جهت هرگونه مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۵۰۱۵۰۷۵    –    ۰۲۱۶۵۰۱۵۰۸۵

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

.

[yasr_visitor_votes size=”medium”]

 

 

 مشخصات فنی دکل دوربین مداربسته , مشخصات فنی دکل دوربین , دکل دوربین مداربسته اسپید دام, مشخصات فنی دکل دوربین اسپید دام, قیمت دکل دوربین اسپیددام, دکل دوربین اسپید دام, پایه دوربین نظارتی, پایه دوربین امنیتی, پایه دوربین اسپید دام , دکل دوربین ترافیکی , پایه دوربین ترافیکی , دکل مهاری دست دوم, خرید دکل مهاری دست دوم , فروش دکل مهاری دست دوم, دکل مهاری g35 سه وجهی, دکل مهاری جی ۳۵ , تجهیزات اکتیو شبکه , خدمات اکتیو شبکه, تجهیزات اکتیو , خدمات شبکه اکتیو , اکتیو شبکه , پیکربندی تجهیزات شبکه , دکل مهاری g35 سه پایه , دکل مهاری g35 , دکل مهاری جی ۳۵ , دکل g35 , نصب و راه اندازی دکل مهاری , نصب دکل مهاری , فروش دکل مهاری , نصب دکل , دکل مهاری , آموزش نصب دکل مهاری , دکل سه وجهی , متعلقات دکل مهاری , دکل های مهاری , لیست قیمت دکل مهاری , قیمت دکل چهار وجهی ,

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi