خدمات پشتیبانی ویپ VOIP 

مجموعه ما خدمات پشتیبانی ویپ VOIP را به بهترین نحو ممکن ارائه می دهد، در این جا راجع به این سرویس و خدمات جانبی اش توضیحاتی ارائه می دهیم. قبل از هر چیز بدانید که راه اندازی سیستم ویپ برای هر شرکت و سازمانی الزامی ست و نباید مزایای آن را نادیده گرفت.

پشتیبانی ویپ

توضیحاتی راجع به سرویس voip

پشتیبانی سرویس ویپ از مهم ترین خدماتی ست که هر سازمان و شرکتی باید از آن بهره مند شود. همان طور که می دانید امروزه هیچ شرکت یا مجموعه ای نمی تواند از خدمات تلفن گویا بی بهره بماند چرا که بخش اعظمی از وقت صرف پاسخگویی به تماس ها می شود و بدین گونه میزان بازدهی کار کاهش می یابد. استفاده از پشتیبانی سرویس ویپ VOIP رضایت مشتریان را نیز به دنبال خواهد داشت. شما می توانید هم اکنون برای بهره گیری از این خدمات و نصب و راه اندازی سیستم های مربوطه با ما تماس حاصل نمایید.

خدمات پشتیبانی ویپ

پشتیبانی ویپ VOIP

برای پشتیبانی ویپ VOIP نیاز به اینترنت و شبکه های سازمان یافته کامپیوتری دارید، در این نوع سرویس از فناوری و علم دیجیتال بهره گرفته شده و دیگر از خطوط مسی تلفن های قدیمی خبری نیست. در این سیستم صداها در قالب بسته های اطلاعاتی IP درآمده و با بهره گیری از اینترنت جا به جا می شوند. در کنار همه موارد ذکر شده کیفیت صدا نیز در سطح بالاتری نسبت به تلفن های سنتی قرار دارد.

طریقه عملکرد سرویس ویپ

مجموعه ما با ارائه خدمات پشتیبانی ویپ VOIP یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در این زمینه به شمار می آید. طریقه عملکرد این سرویس بدین صورت است که پس از تماس با خط شما و اتصال به سیستم فرد تماس گیرنده صدای ضبط شده تعبیه شده در سیستم را می شنود سپس طبق تنظیمات انجام شده فرد به شماره های تعیین شده متصل شده و امکان مکالمه فراهم می شود.

خدمات ارائه شده برای پشتیبانی سرویس ویپ

برای پشتیبانی ویپ و بهره گیری از مزایای تلفن گویا خدمات ویژه ای ارائه گردیده است که در این بخش به شرح آن ها خواهیم پرداخت:

  1. امکان ایجاد شماره های داخلی به تعداد دلخواه در پشتیبانی سرویس ویپ VOIP فراهم شده است.
  2. در صورت تمایل می توانید کنفرانس صوتی یا تصویری برگزار کنید و این عمل بدون هیچ دردسری انجام می پذیرد.
  3. در پشتیبانی سرویس ویپ هیچ گاه خبری از اشغال خطوط نخواهد بود و تماس گیرندگان در صف انتظار قرار می گیرند.
  4. دسترسی به ریز مکالمات فراهم شده است و از این طریق می توانید عملکرد کارمندان تان را تحت نظر داشته باشید.
  5. امکان ارسال و دریافت فکس نیز فراهم شده است.

در سرویس ویپ ارائه شده در مجموعه ما با پرداخت هزینه ای اندک به امکاناتی بی نظیر دسترسی خواهید داشت.

[yasr_visitor_votes size=”small”]

جهت کسب اطلاعات جهت نصب و راه اندازی ویپ به این صفحه مراجه فرمائید.

مقالات بیشتر نصب و راه اندازی ویپ توسط گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید

محاسبه فرکانس مناسب جهت ارتباط رادیویی – لینک وایرلس –  محاسبه برد آنتن وایرلس – ارتباط رادیویی  – طراحی و اجرای پسیو شبکه – دکل مهاری G35 – ویپ – مجازی سازی سرور – ارتباط رادیویی – امکان سنجی وایرلس – تلفن تحت شبکه VOIP – دکل دوربین مداربسته – قیمت دکل دوربین مدار بسته – راه اندازی ویپ – قیمت دکل مهاری – خدمات ویپ – نصب دکل مهاری – دکل مهاری g35 – دکل مهاری – تلفن تحت شبکه – طراحی، نصب و اجرای انواع دکل مهاری و مخابراتی – نکات نصب و راه اندازی دکل مهاری – نصب و فروش دکل مهاری در کرج – متعلقات دکل مهاری G35 –  نصب و راه اندازی دکل مهاری – ارتباط رادیویی –لینک رادیویی – ارتباط رادیویی – ارتباط نقطه به نقطه – ارتباط بین دفاتر و شرکت ها – ارتباط رادیویی بین دو ساختمان – ارتباط رادیویی بین دو نقطه

logo-samandehi