دکل مهاری مخابراتی به منظور نصب انواع دیش و آنتن، جهت برقراری ارتباطات بهتر ،استفاده می شود. دکل مهاری مخابراتی در چند نوع ساخته و توسط شرکت های سازنده ارائه می گردند.

امروزه با رشد تکنولوژی و استفاده از وسایلی که با استفاده از امواج کار می کنند نظیر گوشی های تلفن همراه، نیاز به دکل مهاری مخابراتی روز به روز بیشتر می شود. زیرا برای دریافت هر چه بهتر این امواج نیاز به نصب آنتن های گیرنده این امواج از سوی فرستنده اصلی و انتقال آن به گیرنده می باشد. از طرفی با توجه به آپارتمان سازی های انبوهی که صورت گرفته نیاز به دکل های مهاری مخابراتی با ارتفاع زیاد برای دریافت بهتر این امواج، نیز بیشتر شده است.

 

معرفی دکل مهاری مخابراتی

دکل مخابراتیدکل های مهاری مخابراتی به منظور نصب انواع دیش و آنتن های امواج رادیویی روی آن ایجاد شده اند. این دکل ها بصورت اجزای از پیش ساخته شده وجود دارند که در محل نصب بهم مونتاژ می شوند.

این دکل ها بسته به کاربرد مورد نظر به منظور داشتن بهترین کارایی با توجه به منطقه ای که در آنجا نصب می شوند انواع متفاوتی دارند. فروش دکل های مهاری مخابراتی یکی از صنایع آتیه دار کشور می باشد. عوامل متعددی در تعیین قیمت دکل مهاری مخابراتی موثرند که در بخش های بعدی به شرح آنها می پردازیم.

قیمت فروش دکل های مهاری مخابراتی

دکل مخابراتی خود ایستا، نسبت به دکل های مخابراتی دیگر از قیمت بالاتری برخوردارند. قیمت فروش این دکل ها از سه میلیون به بالاست که قیمت آن با توجه به ارتفاع دکل و نوع آن (سه پایه یا چهار پایه بودن آن) تعیین می شود.شما می توانید با بهترین قیمت در بازار ،این دکل ها را به واسطه گروه فنی و مهندسی آی تک تهیه نمایید.

دکل های مخابراتی مهاری قیمت کمتری نسبت به دکل های خود ایستا دارند.قیمت گذاری دکل مخابراتی مهاری بر اساس متراژ هر سکشن بیان می شود. قیمت نصب هم بر معیار متر بیان می شود.

قیمت دکل مهاریبسته به ابزار آلات بکار گرفته شده در ساخت دکل مخابراتی، قیمت گذاری این دکل ها انجام می شود. برای مثال در ساخت دکل های مهاری از لوله، میلگرد، سیم های مهار و مهارکش و… استفاده می شود.

قیمت گذاری بر اساس متراژ اجزای بکار گرفته شده  می باشد. قیمت این نوع دکل ها در حال حاضر بطور متوسط متری صد تا صد و پنجاه هزار تومان می باشد. قیمت نصب این دکل ها نیز به طور میانگین حدود چهل هزار تومان برای نصب هر متر در نظر گرفته می شود. چون این دکل ها سبکند و برای استفاده روی پشت بامها مناسبند و از طرفی قیمت مناسبی دارند ،مردم عادی نیز مشتریان این نوع دکل ها هستند.

بهترین قیمت فروش دکل مخابراتی

دکل های مخابراتی را می توانید به دو صورت حضوری با مراجعه به شرکت ما و یا بصورت غیر حضوری بصورت تلفنی یا اینترنتی( سفارش از طریق سایت ما ) تهیه کنید.در هر صورت شما می توانید برای تهیه دکل مورد نیاز خود از کارشناسان ما مشورت بگیرید و پس از انتخاب کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین سرویس متناسب با نیازتان،آن را تهیه نمایید.اطمینان داشته باشید ما با ارائه ی بهترین خدمات و مناسب ترین قیمتها در بازار ،شما را در تهیه دکل های مخابراتی یاری می کنیم.

[yasr_visitor_votes size=”small”]

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi