ماژول فیبر نوری سیسکو وسیله ای جهت تبدیل سیگنال های دیجیتال به سیگنال نوری بوده و کاربردهای فراوانی را در صنایع مختلف به خود اختصاص می دهد. این نوع ماژول طرفداران بسیار زیادی داشته و روز به روز کاربردهای این وسیله الکتریکی در حال گسترش است. این نوع ماژول، وسیله بسیار خوبی جهت انتقال داده های نوری در سرعت بالا بوده و داده هایی با کیفیت را انتقال خواهد داد.

ماژول های فیبر نوری سیسکو

همانطور که گفته شد این نوع از ماژول ها قادر به تبدیل سیگنال های دیجیتال به سیگنال های نوری بوده و قدرت هدایت سیگنال ها در این نوع از ماژول ها بسیار سریع و پرشتاب است. امروزه این وسیله در انواع و مدل های مختلف توانسته است جایگزین کابل های بزرگ شبکه ای شده و در موارد بسیار زیادی مورد استفاده مصرف کنندگان قرار گیرد. یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های کاربردی این دستگاه، مستقل بودن و عدم نیاز به دستگاه های جانبی و متفرقه در انتقال سیگنال ها است.

باید توجه داشت که در صورت تبدیل و انتقال سیگنال با استفاده از این دستگاه هیچ گونه افت و یا قطعی در کیفیت و سرعت انتقال داده ها وجود نداشته و یک روند ثابت و باکیفیت در انتقال داده ها پیش رو خواهد بود. قیمت ماژول فیبر نوری سیسکو با توجه به انواع مدل های این وسیله و برندهای تولید کننده آن، متفاوت است.

ماژول فیبر نوری سیسکو

انواع ماژول فیبر نوری سیسکو

ماژول های فیبر نوری سیسکو دارای انواع مختلفی بوده و مشخصات فیزیکی و تخصصی متفاوتی را به خود اختصاص می دهند. مدل ها و انواع مختلف این ماژول ها در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار گرفته و در حالت کلی وظیفه تبدیل سیگنال دیجیتال به نوری و انتقال پرسرعت و با کیفیت آن را برعهده دارند. ماژول سیسکو فیبر نوری روی کابل مسی یا ۱۰۰۰BASE-T در مقابل ۱۰۰۰BASE-TX، ماژول سیسکو روی کابل فیبر نوری، ماژول فیبری سینگل مود، ماژول فیبری مالتی مود، ماژول سیسکو فیبر نوری سیمپلکس و دوپلکس از انواع مختلف این وسیله بوده و بسته به نوع ویژگی هایی که دارند، در مصارف مختلف مورد استفاده قرار داده می شوند.

قیمت ماژول فیبر نوری سیسکو

کاربرد ماژول های فیبر نوری

ماژول فیبر نوری سیسکو از وسیله های پرمصرف و بسیار کاربردی در دنیای ارتباطات بوده و جایگزین بسیار کامل و مناسبی در مجموعه تجهیزات مصرفی تقویت سیگنال در سال های گذشته محسوب می گردد. علت اصلی و قابل توجه گسترش این نوع از ماژول ها، قدرت بالای تبدیل سیگنال و انتقال با کیفیت داده ها می باشد. علت موفقیت این نوع از ماژول ها، استفاده از فیبر نوری و قابلیت سرعت بسیار بالای نور نسبت به برق است. در خصوص انتخاب نوع ماژول باید گفت که توجه به نوع کاربرد و توانایی انواع مختلف این وسیله در انتخاب نوع ماژول امری ضروری بوده و توجه به ارتباطات فیبر نوری، اتصال باند نوری و پهنای باند از دیگر ویژگی های مهم در انتخاب و خرید ماژول فیبر به شمار می آیند.

تهیه و خرید ماژول های فیبر نوری

توصیه می شود به منظور تهیه و خرید این وسیله، حتما اطلاعات کافی و جامعی در این خصوص کسب نموده و از مطالب راهنمایی کننده در این زمینه استفاده نمایید. محصول مورد نظر خود را از فروشگاه های تخصصی و حرفه ای در زمینه فروش این محصولات دریافت نموده و از نحوه انتخاب خود در انواع مدل های ماژول فیبر نوری اطمینان حاصل نمایید.

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت ماژول sfp سیسکو با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

تماس فوری : ۰۹۱۲۳۶۲۱۶۹۹ 

[yasr_visitor_votes size=”medium”]

 

راه اندازی شبکه ی کامپیوتری , پسیو شبکه , خدمات شبکه , تجهیزات پسیو شبکه , خدمات پشتیبانی شبکه , خدمات پسیو شبکه , شبکه های کامپیوتری , اجرای شبکه , زیر ساخت شبکه , پسیو , شبکه پسیو , پسیو کار شبکه , راه اندازی شبکه های کامپیوتری , طراحی شبکه , نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری , کابل کشی شبکه , زیرساخت شبکه , کابل کشی شبکه , پشتیبانی شبکه , خدمات پشتیبانی شبکه , شبکه کامپیوتری , طراحی و اجرای پسیو شبکه , اجرای پسیو شبکه , اجرای شبکه پسیو , دکل دوربین مداربسته , دکل دوربین مداربسته , قیمت دکل دوربین مدار بسته , پایه دکل دوربین , خرید دکل دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته

دکل های دوربین مداربسته , پایه دوربین مداربسته , انواع پایه دوربین مدار بسته , پایه دوربین دام , پایه دوربین , خرید پایه دوربین , قیمت پایه گردان دوربین مدار بسته , قیمت دکل دوربین مداربسته , قیمت پایه دوربین , قیمت پایه دوربین مدار بسته , انواع پایه دوربین , قیمت پایه دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل دوربین , دکل مخابراتی , طراحی دکل مخابراتی , دکل های مخابراتی , راه اندازی دکل مخابراتی , نصب دکل های مخابراتی , قیمت انواع دکل های مخابراتی , قیمت دکل مخابراتی , طراحی دکل های مخابراتی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi