فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی در کیفیت و کارایی بسیاری طراحی و ساخته می شود که مزیت های این محصول سبب پرفروش بودن آن و استفاده در زمینه های مختلفی شده است.

فونداسیون آماده پایه روشنایی

فونداسیون آماده پایه چراغ روشنایی به فونداسیونی می گویند که شرایط استاندارد و در یک محیط کنترل شده طراحی و تولید می شود این محصول قابلیت انتقال بار و فشار را از پایه روشنایی به زمین را دارا بوده و با توجه به مقاومت خاک منطقه مدنظر و میزان بادخور بودن آن ناحیه در انواع مقاومت ها و ابعاد مختلفی تولید و عرضه می گردد. البته با توجه به اینکه میزان سستی خاک در بسیاری از نواحی کشور یکسان می باشد از این جهت از فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی برای نصب استفاده می کنند. فونداسیون های پیش ساخته اغلب با عیار بتن ۴۰۰ کیلوگرم در متر مکعب تولید می شوند که در سایزهای ۶۰ در ۶۰ در ۲۰۰ و ۴۰ در ۴۰ در ۱۴۰ با ۴ یا ۶ بولت ساخته می شوند. در طراحی این محصول نسبت به تهیه مخلوط بتن در محل ساختمان، یک کنترل بیشتر از طرف کار در کارخانه و کیفیت مواد وجود دارد. در حال حاضر نیاز به فونداسیون های پیش ساخته بیش از پیش افزایش یافته است و استفاده از این محصول دارای مزیت های بسیاری می باشد که عبارتند از:

  • مقاومت بهتر
  • کنترل کیفیت بالا
  • صرفه جویی در مصرف انرژِی
  • ایمنی بیشتر
  • کاهش نیروی انسانی
  • استفاده بهینه از مصالح
  • افزایش سرعت و کاهش نازک کاری های غیر ضروری

فونداسیون پایه چراغ

اجرای فونداسیون پایه روشنایی

در اجرای فونداسیون آماده پایه روشنایی بایستی از افراد مجرب و کاربلد در این زمینه کمک گرفت همانطور که می دانید فونداسیون ها در محیط های باز استفاده شده و در معرض باد، برف، زلزله و سیل قرار می گیرد و امکان سرنگونی آن بسیار بالا می باشد از این رو در ساخت و طراحی آن باید به گونه ای عمل کرد که از مقاومت بالا برخوردار بوده و در مقابل شرایط مختلف طبیعی ایمن باشد. قیمت فونداسیون های پیش ساخته با توجه به قطر، تراکم ماترو بتنی و عیار بتن محاسبه و مشخص می شود.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi