امروزه از انواع سازه های پیش ساخته در حوزه ساخت و ساز بهره گرفته می شود. تولید فونداسیون پیش ساخته بتنی با انواع مختلف از پرکاربرد ترین سازه های پیش ساخته می باشد. از کاربرد های فونداسیون پیش ساخته بتنی می توان به ساختمان سازی، پایه دوربین و برق، پایه چراغ راهنمایی و رانندگی و … اشاره کرد. در تعیین قیمت فونداسیون بتنی پیش ساخته فاکتور های مختلفی از جمله ابعاد، تعداد، عیار بتن و … دخالت دارد.

فونداسیون بتنی پیش ساخته

فونداسیون بتنی پیش ساختهاز بین مصالح مورد استفاده در صنایع ساختمان سازی می توان به سازه های پیش ساخته اشاره کرد که در زمره مقاوم ترین و محکم ترین سازه ها قرار می گیرد. سازه های پیش ساخته به غیر از صنعت ساختمان سازی در صنایع دیگر مانند ساخت پایه و دکل نیز کاربرد دارد. فونداسیون پیش ساخته بتنی یکی از نمونه های پر کاربرد سازه های پیش ساخته محسوب می شود.

فونداسیون بتنی پیش ساخته در برابر عوامل خارجی از جمله زلزله مقاوم بوده و به راحتی قابل انتقال به محل اجرا می باشد. با آگاهی از نحوه تولید و قیمت فونداسیون پیش ساخته بتنی می توان به بهترین شکل از این سازه ها بهره برد.

تولید فونداسیون پیش ساخته

در تولید فونداسیون بتنی پیش ساخته در کارخانه های پیشرفته از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی مدرن بهره گرفته می شود. کار تولید انواع فونداسیون بتنی پیش ساخته در یک محیط کاملا کنترل شده انجام می گیرد. در حال حاضر نمونه های متنوعی از فونداسیون بتنی پیش ساخته در مراکز تولید صنعتی تهیه می شود که کاربرد های متنوعی دارد.از کاربرد های متنوع فونداسیون بتنی پیش ساخته می توان به صنعت ساختمان سازی اشاره کرد. پایه دکل های مخابراتی، پایه دوربین، پایه چراغ روشنایی، پایه چراغ راهنمایی و رانندگی از انواع فونداسیون بتنی پیش ساخته محسوب می شود.

مزایای فونداسیون پیش ساخته بتنی

قیمت تولید فونداسیون بتنی پیش ساختهاز بین مزایای مختلف استفاده از فونداسیون بتنی پیش ساخته می توان به استفاده بهینه از مصالح موجود اشاره کرد. افزایش سرعت کار ساخت و ساز و کاهش نیروی انسانی از دیگر مزایای بهره گیری از فونداسیون بتنی پیش ساخته می باشد. فونداسیون بتنی پیش ساخته به دلیل کیفیت عالی ساخت و تولید با مواد درجه یک مقاومت بالایی دارد و نسبت به سایر مصالح از ایمنی بیشتری برخوردار است. صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان، کاهش نیاز به کار های نازک کاری و … سبب شده از انواع فونداسیون بتنی پیش ساخته در صنایع مختلف بهره گرفته شود.

قیمت فونداسیون پیش ساخته

با توجه به تنوع در سازه ها و فونداسیون پیش ساخته بتنی آمار خرید و فروش این سازه ها هر روز در حال افزایش می باشد. از دغدغه های خریداران سازه های بتنی پیش ساخته می توان به قیمت نهایی این سازه ها اشاره کرد. از فاکتور های مهم در تعیین قیمت انواع فونداسیون بتنی پیش ساخته مرغوبیت مواد اولیه مورد استفاده می باشد.

ابعاد فونداسیون بتنی پیش ساخته، عیار بتن، تعداد و سایز انکر بولت ها از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت این سازه ها محسوب می شود. در کنار این عوامل می توان به قطر و تراکم آرماتور بتنی اشاره کرد که جزء فاکتور های تعیین کننده فونداسیون پیش ساخته بتنی می باشد.

با اطلاع در مورد قیمت انواع فونداسیون بتنی پیش ساخته می توان متناسب با نیاز انواع این سازه ها را سفارش داد. در کنار قیمت ساخت فونداسیون های پیش ساخته بتنی باید به هزینه اجرای این سازه ها نیز توجه نمود که متاثر از عوامل مختلف می باشد.

[yasr_overall_rating size=”medium”]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi