از جمله فونداسیون های پیش ساخته پرکاربرد می توان به فونداسیون آماده پایه چراغ پارکی اشاره نمود. فونداسیون پایه چراغ پارکی با بهترین بتن آرمه و در ابعاد مختلف در محیطی کنترل شده تولید می شود. از انواع فونداسیون های پایه چراغ پارکی می توان به فونداسیون مکعب مربع، مکعب مستطیل، ذوزنقه ای و پاشنه دار اشاره کرد. در حال حاضر انواع فونداسیون های پایه چراغ پارکی با قیمت های متنوع عرضه می شود.

فونداسیون پایه چراغ

سازه های پیش ساخته به دلیل استحکام بالا، مقاومت در برابر عوامل طبیعی و سرعت در اجرای پروژه ها امروزه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله سازه ها و فونداسیون پیش ساخته می توان به فونداسیون پایه چراغ اشاره کرد که در انواع سایز ها و طراحی های مختلف تولید و عرضه می شود. از موارد کاربردی فونداسیون پایه چراغ فونداسیون مورد استفاده در پارک ها جهت تامین روشنایی می باشد.

فونداسیون پایه چراغ پارکی

ویژگی های فونداسیون پایه چراغ پارکی

در تولید فونداسیون پایه چراغ پارکی از مواد باکیفیت، استاندارد و مقاوم بهره گرفته می شود. رعایت تمامی جزئیات و دقت در محاسبات توسط مهندسین منجر به ارائه بهترین این سازه های پایه چراغ پارکی به بازار شده است. عیار بتن فونداسیون پیش ساخته پایه چراغ پارکی ۴۰۰ کیلو گرم در هر متر مربع در نظر گرفته می شود. این سازه پرکاربرد و استاندارد در ابعاد ۱۶۰*۴۰*۴۰ و ۲۰۰*۶۰*۶۰ با ۴ و ۶ بولت تولید می گردد.

جنس سازه های پایه چراغ پارکی از بتن آرمه و بتن مسلح می باشد که استحکام و همبستگی لازم برخوردار است. همچنین جهت راحتی عملیات برق کشی فونداسیون های پایه چراغ پارکی لوله هایی جهت انتقال سیم و کابل از زمین به پایه در نظر گرفته می شود. از طرف دیگر استفاده از سازه های پایه چراغ پارکی از نظر اقتصادی نیز به صرفه می باشد.

از مزایای فونداسیون پیش ساخته پایه چراغ پارکی می توان به قابلیت انتقال و جابه جایی این سازه ها اشاره کرد. در کنار بهره گیری از فونداسیون پیش ساخته پایه چراغ پارک، امکان تهیه فونداسیون در محل بتن ریزی نیز وجود دارد. فونداسیون پایه چراغ پارک از نظر طراحی و ساختار به انواع فونداسیون های پاشنه دار، مکعب مربع، مکعب مستطیل و ذوزنقه ای تقسیم بندی می شود.

 

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi