فونداسیون آماده پایه چراغ از بهترین سازه ها جهت نصب انواع پایه های روشنایی می باشد. از مزایای استفاده از فونداسیون آماده پایه چراغ می توان به سهولت نصب، امکان جابجایی و مقاومت سازه اشاره کرد. برای خرید انواع فونداسیون های آماده پایه چراغ باید فاکتورهایی از قبیل کیفیت سازه، ابعاد، ساختار و قیمت فروش را مد نظر قرار داد.

فونداسیون آماده پایه چراغ و انواع آن

استفاده از انواع سازه ها و فونداسیون های آماده دلیل سهولت در اجرای پروژه ها امروزه مورد توجه پیمانکاران و مسئولین پروژه ها می باشد. فونداسیون های آماده پایه چراغ از جمله سازه های آماده است که در انواع مختلف تولید و جهت انجام پروژه های روشنایی شهری مورد استفاده قرار می گیرد. در تهیه انواع فونداسیون های آماده پایه چراغ از بهترین بتن آرمه و مصلح بهره گرفته می شود.

با توجه به تنوع در سایز بندی و ابعاد فونداسیون پایه چراغ آماده از این تجهیزات می توان در پروژه های مختلف از جمله تامین روشنایی بزرگراه، جاده ها، خیابان های اصلی و فرعی، تامین روشنایی مراکز خرید و تفریح و … استفاده نمود. فونداسیون های آماده پایه چراغ جهت استفاده برای پایه های ۲ تا ۱۸ متر طراحی شده است. از نظر ساختار و نوع طراحی فونداسیون های آماده پایه چراغ به پاشنه دار، ذوزنقه ای و به صورت چند وجهی مکعب مربع و مکعب مستطیل دسته بندی می شود.

فونداسیون آماده پایه چراغ

مزایای استفاده از فونداسیون پایه چراغ

مهمترین مزیت فونداسیون آماده پایه چراغ را می توان نصب آسان و سریع پایه های روشنایی دانست. از طرف دیگر فونداسیون های آماده پایه چراغ قابلیت جابجایی به محل اجرای پروژه را دارد. فونداسیون های پایه چراغ به گونه ای طراحی شده که امکان نصب هر گونه پایه روشنایی بر روی آن وجود دارد. از طرف دیگر این فونداسیون های آماده قابلیت خروج و ورود کابل های برق را دارا بوده و می تواند تمام بار سازه را به راحتی تحمل کند.

خرید فونداسیون آماده پایه چراغ

مقاومت بالا در برابر فشار و حوادث طبیعی مانند زلزله و افزایش ایمنی از دیگر مزایای استفاده از انواع فونداسیون پایه چراغ می باشد. از دیگر مزایای بهره گیری از فونداسیون های آماده پایه چراغ می شود به صرفه جویی در مصرف انرژی، افزایش سرعت کار و استفاده بهینه از مصالح اشاره کرد. از این رو در اکثر پروژه های روشنایی شهری و جاده ای از انواع فونداسیون های آماده پایه چراغ بهره گرفته می شود.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi