از پرکاربرد ترین سازه های پیش ساخته شهری می توان به فونداسیون های پایه چراغ اشاره کرد. فونداسیون آماده پایه چراغ پارکی جزء نمونه های استاندارد سازه های پیش ساخته هست که در ابعاد مختلف تولید می شود. از انواع فونداسیون پایه چراغ پارکی می توان به فونداسیون پاشنه دار، مکعب مستطیل و … اشاره کرد. قیمت فروش فونداسیون پیش ساخته پایه چراغ پارکی از تنوع بالایی برخوردار هست.

 فونداسیون آماده پایه چراغ و کاربرد های آن

سازه ها و فونداسیون های پیش ساخته محصولاتی تولید شده با مواد استاندارد و مقاوم هست که کار ساخت و ساز را آسان می کند. از بین انواع فونداسیون پیش ساخته می توان به فونداسیون پایه چراغ اشاره کرد که با بهترین بتن آرمه تولید می شود. فونداسیون های پایه چراغ که در ابعاد و طرح های متنوع ساخته شده بار حاصل از پایه روشنایی را به سطح منتقل می نماید. از انواع این سازه ها می توان به فونداسیون پایه چراغ پارک اشاره کرد. فونداسیون پایه چراغ پارک به دو صورت فونداسیون پیش ساخته و تولید و نصب در محل ساخته می شود.

قیمت فونداسیون پایه چراغ

قیمت فونداسیون آماده پایه چراغ پارکی

یکی از فاکتور های مهم جهت سفارش فونداسیون های پایه چراغ پارکی قیمت فروش این تجهیزات می باشد. عوامل مختلفی را می توان در تعیین قیمت فونداسیون های پایه چراغ پاک دخیل دانست.

ابعاد فونداسیون آماده پایه چراغ پارک یکی از فاکتور های تعیین کننده قیمت این تجهیزات می باشد. در حال حاضر فونداسیون پیش ساخته پایه چراغ پارکی در ابعاد ۶۰*۶۰*۲۰۰ و ۶۰*۶۰*۱۶۰ تولید می شود. از طرف دیگر فونداسیون های پایه چراغ پارکی با ارتفاع ۶ متر، ۹ متر، ۱۲متر و ۱۸ متر طراحی تولید می گردد که در قیمت نهایی فروش این تجهیزات تاثیر گذار هست.

از فاکتور های موثر در قیمت فونداسیون آماده پایه چراغ پارکی نوع این تجهیزات از نظر طراحی و ساختار می باشد. فونداسیون های پایه چراغ پارکی از نظر ساختار و طراحی به فونداسیون های پاشنه دار، فونداسیون های مکعب مربع، فونداسیون های مکعب مستطیل و فونداسیون های ذوزنقه ای دسته بندی می شود.

با اطلاع از قیمت انواع فونداسیون پایه چراغ پارک می توان مناسب ترین این تجهیزات را از منابع معتبر تهیه کرد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi