امروزه ساخت و ساز در هر حوزه ای به یک صنعت پر در آمد مبدل گشته است. فونداسیون ها نقش اساسی در این صنعت ایفا می نمایند. قیمت فونداسیون پایه چراغ پارکی یکی از نکاتی است که در این حوزه مهم تلقی می شود. برای آشنایی با فونداسیون پایه چراغ پارکی و همچنین قیمت فونداسیون پایه چراغ، ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

فونداسیون پایه چراغ چیست؟

برای آغاز این بحث ابتدا باید با فونداسیون آشنا شد. ممکن است بارها نام پی را شنیده باشید. فونداسیون در حقیقت همان پی یک سازه است که بار و وزن سازه را به زمین منتقل می کند. بنابراین می توان گفت که فونداسیون اصلی ترین بخش برای شروع ساخت یک سازه مستحکم و مقاوم می باشد.

فونداسیون پایه چراغ پارکی

فونداسیون پایه چراغ پارکی نیز یکی از انواع فونداسیون های پیش ساخته است که به منظور ساخت و نصب تیرهای چراغ برق مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول باید بر اساس نوع خاک محل نصب چراغ طراحی و ساخته شود تا در صورت نشست خاک، خساراتی را ایجاد نکند. از این نوع فونداسیون برای نصب چراغ های روشنایی در بزرگراه ها، مراکز خرید و پارکینگ ها و مناطق تفریحی و مسکونی استفاده می گردد. این کاربرد گسترده در واقع در نحوه ساخت و کیفیت آن تاثیر به سزایی دارد.

قیمت فونداسیون پایه چراغ پارکی

قیمت فونداسیون پایه چراغ پارکی در واقع به عوامل زیادی بستگی دارد. مهم ترین عامل در قیمت گذاری این محصول، کیفیت آن می باشد. ابعاد فونداسیون پایه چراغ پارکی نیز از دیگر عوامل مهم در قیمت گذاری این محصول پر کاربرد است. اما یکی از نکات مهم در هنگام خرید فونداسیون پایه چراغ پارکی، مراکز تولید کننده آن است.

کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده این نوع از فونداسیون، باید این محصول را بر اساس ابعاد مورد نیاز مشتری و با بتن با عیار ۴۰۰ کیلوگرم در متر مکعب تولید نمایند تا کارایی و مقاومت مورد نیاز را داشته باشد. برای خرید اینترنتی فونداسیون پایه چراغ پارکی کافیست تا به وبسایت فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه نموده و با مشخص نمودن ابعاد، این محصول را سفارش دهید.

 

دکل مهاری g35 سه وجهی, دکل مهاری جی ۳۵ , تجهیزات اکتیو شبکه , خدمات اکتیو شبکه, تجهیزات اکتیو , خدمات شبکه اکتیو , اکتیو شبکه , پیکربندی تجهیزات شبکه , دکل مهاری g35 سه پایه , دکل مهاری g35 , دکل مهاری جی ۳۵ , دکل g35 , نصب و راه اندازی دکل مهاری , نصب دکل مهاری , فروش دکل مهاری , نصب دکل , دکل مهاری , آموزش نصب دکل مهاری , دکل سه وجهی , متعلقات دکل مهاری , دکل های مهاری , لیست قیمت دکل مهاری , قیمت دکل چهار وجهی , قیمت دکل سه وجهی , قیمت فروش دکل مهاری , قیمت دکل , قیمت دکل مهاری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi