از جمله نمونه های تولیدی دکل های مخابراتی میتوان به انواع دکل مهاری اشاره کرد که از قابلیتهای کاربردی بسیار زیادی برخوردار هستند و بر همین اساس شرکت های مختلفی در سراسر کشور در  حوزه تولید فروش انواع دکل مهاری فعالیت دارند. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را در خصوص تولید دکل مهاری در انواع مختلف آن با شما به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید.

تولید دکل مهاری

منظور از دکل مهاری چیست؟

 دکل مهاری به گونه ای از دکل های مخابراتی گفته می شود که به وسیله یک سیم مهار می توان آن را به تکیه گاه خود از جنس بتن یا فلز کاملا متصل نمود و محکم نگاه داشت. در حالت کلی شرکت های تولید کننده دکل مهاری از اجزا و قطعات مختلفی برای ساخت پیکره این دکل کمک میگیرند که شامل پیچ و مهره،مهارکش، صفحه تعادل، گوشواره، کرپی، سکشن بدنه و…. میباشد.

امروزه از انواع مختلف دکل مهاری برای نصب آنتن های موبایل، شبکه بی سیم  رایانه ای و رادیویی و … کمک گرفته میشود و طریق حمل و نصب آنها به دلیل وزن کم متریال مورد استفاده برای ساخت نوع این دکل بسیار راحت و سریع است.

تولید فروش انواع دکل مهاری

دکلهای مهاری را بر حسب سایز، شکل قاعده و نوع کاربرد آن میتوان به دسته های مختلفی تقسیم نمود که هر یک از آن از مزایا و ویژگی های خاص خود برخوردار هستند. به طور کلی تولید و فروش انواع دکل مهاری به لحاظ کاربرد مورد انتظار از آن شامل موارد زیر است :

تولید فروش انواع دکل مهاری

دکل های مهاری سری G در قالب قاعده سه وجهی

– دکل های مخابراتی و رادیویی خود ایستا به صورت ۳ یا ۴ وجهی

– دکل های تک پایه مونوپل

دکل های مهاری از نوع وینچی

– و …

شرکت های تولیدی دکل مهاری برای طراحی و ساخت این نوع دکل ها ملزم به رعایت تمامی اصول آیین نامه و استاندارهای بین المللی نظیر استانداردهای EIA_ F_222_ RS  و آیین نامه های IRAN 2800 و AISC بوده و باید به گونه ای نوع دکل ها را طراحی و تولید کننده که در برابر حوادث طبیعی نظیر زلزله، سیل و یا وزش باد و طوفان های شدید مقاوم باشند.

قیمت و تعرفه دکل های مهاری

قیمت دکل های مهاری برحسب نوع، سایز، وزن و تعداد سفارشات مشتری محاسبه و تعیین میشود و در کنار این عوامل برخی دیگر از فاکتورها نظیر شرایط اقتصادی کشور و تاثیر نوسانات بازار ارز نیز بر روی قیمت طراحی و تولید این محصول تاثیر خواهند گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزایای و خصوصیات هر یک از انواع دکل های مهاری یاد شده و قیمت هر یک از آن ها بهتر است که هر چه سریعتر برای مشاوره از طریق شماره تماس درچ شده در همین سایت با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

 

 

جهت استعلام قیمت و درخواست پیش فاکتور میتوانید با شماره ۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴ از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت دکل مهاری با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

 

برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی , دکل دوربین مداربسته

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi