از بین سازه های کاربردی شهری می توان به فونداسیون آماده پایه چراغ پارکی اشاره کرد، فونداسیون پایه چراغ پارکی دارای تنوع در ساختار بوده و در ابعاد استاندارد تولید می شود و البته فونداسیون های پایه چراغ پارکی از نظر ساختاری به فونداسیون های پاشنه دار، مکعب مستطیل و مکعب مربع و ذوزنقه ای تقسیم می گردد. با اطلاع از قیمت فونداسیون پایه چراغ پارکی از منابع معتبر خریدار می تواند متناسب با نیاز خود انواع این سازه ها را تهیه نماید.

فونداسیون پایه چراغ

امروزه با بهره گیری از انواع فونداسیون های آماده می توان کار های ساخت و ساز را به شکل اصولی و در حداقل زمان انجام داد و از بین فونداسیون های آماده شود به فونداسیون پایه چراغ اشره کرد که جهت تامین روشنایی در بزرگراه ها، خیابان های اصلی و فرعی، مناطق مسکونی و نیز مراکز تفریحی مانند پارک ها به کار می رود.

از مزایای بهره گیری از فونداسیون های پیش ساخته جهت پایه چراغ استفاده بهینه از مصالح، ایمنی بیشتر، کاهش مصرف انرژی و مقاومت بالای این سازه ها می باشد. با کمک فونداسیون پایه چراغ پارک می توان در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به نصب تجهیزات روشنایی پارک ها و مراکز تفریحی اقدام نمود.

فونداسیون آماده پایه چراغ پارکی

انواع فونداسیون آماده پایه چراغ پارکی

با توجه به مزایای گسترده بهره گیری از فونداسیون پایه چراغ شرکت های متعددی در حوزه طراحی و تولید این سازه های پیش ساخته فعال هستند، به طور کلی فونداسیون های پایه چراغ پارکی به دو روش تولید می شود. روش اول ساخت فونداسیون پیش ساخته و انتقال به مکان مورد نظر می باشد. در روش دوم  فونداسیون های پایه چراغ در محل اجرای پروژه تولید و نصب می شود.

در حال حضر در صنایع سازنده سازه های پیش ساخته انواع فونداسیون پایه چراغ پارک تولید می گردد که از نظر ساختار و طراحی متفاوت هست، از انواع این سازه می توان به فونداسیون پایه چراغ پارک ذوزنقه ای، پاشنه دار، مکعب مربع و فونداسیون های مکعب مستطیل اشاره نمود. فونداسیون های پایه چراغ پارکی از نظر ابعاد و ارتفاع نیز تفاوت دارند. ارتفاع فونداسیون های پایه چراغ پارکی معمولا ۶، ۹، ۱۲ و ۱۶ متر در نظر گرفته می شود.

فونداسیون آماده پایه چراغ پارکی

قیمت فونداسیون پایه چراغ پارکی

با تولید انواع فونداسیون پایه چراغ پارکی و ارائه آن با قیمت مناسب هر خریدار می تواند متناسب با نیاز بهترین این سازه ها را دریافت نماید، از آنجا که فونداسیون های پایه چراغ پارکی در ابعاد ۶۰*۶۰*۲۰۰ و ۴۰*۴۰*۱۶۰ تولید می شوند از نظر قیمت نیز تفاوت دارند. از دیگر عومل موثر در قیمت انواع فونداسیون های پایه چراغ پارکی کیفیت ساخت، ساختار سازه، نوسانات قیمت بازار و … می باشد. از این رو قبل از اقدام به سفارش و خرید فونداسیون های پایه چراغ پارکی باید در مورد قیمت روز این تجهیزات کسب اطلاع نمود.

 

 

 

 

خرید و فروش دکل مهاری, خرید دکل های مهاری, خرید دکل مهاری, نصب و راه اندازی دکل مهاری , نحوه نصب دکل مهاری , خرید دکل مهاری , نصب دکل مهاری , نصب دکل های مهاری, راه اندازی دکل مهاری , فروش دکل مهاری , راه اندازی دکل, نصب دکل , دکل مهاری , آموزش نصب دکل مهاری , دکل سه وجهی , متعلقات دکل مهاری , دکل های مهاری, جمع آوری دکل مخابراتی , جمع آوری دکل های مخابراتی , جمع آوری دکل مهاری , جمع کردن دکل , جمع آوری دکل , شکایت برای جمع آوری دکل مخابراتی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi