فونداسیون پایه چراغ پارکی به آن بخش از سازه گفته می شود که بار و فشار وارد شده از برج نوری را به زمین منتقل می کند. هر فونداسیون نسبت به خاک زمینی که در آن قرار خواهد گرفت ابعاد متفاوتی دارد. قیمت هر فونداسیون با توجه به ابعاد و کیفیت مصالح اولیه ساخت آن تعیین می شود. در برخی از مکان ها فونداسیون را به صورت آماده و در برخی مکان ها هم از فونداسیون ریخته استفاده می کنند.

فونداسیون پایه چراغ پارکی

فونداسیون پیش ساخته ی بتنی برج های چراغ هستند که همه فشار وارد شده از برج را به زمین انتقال می دهند به طوری که همه پایه های چراغ پارکی به فونداسیون نیاز دارند. این فونداسیون ها باید نسبت به مقاومت خاک ابعاد متناسبی داشته باشند. فونداسیون ها در سه نوع، فونداسیون گسترده، فونداسیون منفرد و فونداسیون وجود دارند. چراغ های پارکی نسبت به اندازه طول برج چراغ و فشاری که برج به فونداسیون وارد خواهد کرد، باید فونداسیون مخصوص و متناسب با آن طراحی و ساخته شود.

سفتی و سستی خاک یک مکان عامل تعیین کننده ابعاد هر فونداسیون است. ارتفاع استاندارد و پرکاربرد برج های نوری اکثرا، ۶، ۹، ۱۲ و ۱۸ متر بوده اند. فونداسیون ها به دو صورت به کار می روند. یا به صورت آماده هستند و یا در محل نصب ریخته و خشک می شوند. فونداسیون ها انواع متفاوتی دارند، برخی از آنها عبارت اند از: فونداسیون های ذوزنقه ای، فونداسیون های پاشنه دار، فونداسیون های مکعب مربع، فونداسیون های مکعب مستطیل و … . فونداسیون های پایه چراغ پارکی نسبت به سایر فونداسیون ها نیاز به استحکام بسیار زیادی ندارند.

قیمت فونداسیون پایه چراغ پارک

هر فونداسیون پایه چراغ پارکی را با توجه به فاکتور آن قیمت گذاری می کنند. یکی از عامل های تعیین کننده قیمت فونداسیون چراغ پارکی، ابعاد هر فونداسیون می باشد. ارتفاع برج های نوری، نوع ساخت و طراحی آن نیز یکی دیگر از عامل های تعیین کننده قیمت فونداسیون می باشد. البته قیمت هر فونداسیون نسبت به کیفیت مصالح اولیه ساخت آن متغیر بوده و هر چقدر این مصالح کیفیت بیشتری داشته باشند، قیمت فونداسیون نیز بیشتر خواهد شد. برای این که از قیمت به روز و دقیق هر فونداسیون اطلاع داشته باشیم باید از طریق نمایندگی های معتبر ساخت فونداسیون اطلاعات مورد نظرمان را دریافت کنیم.

 

قیمت خرید دکل های مهاری , قیمت خرید دکل مهاری , لیست قیمت دکل مهاری , قیمت دکل چهار وجهی , قیمت نصب دکل مهاری , قیمت دکل سه وجهی , قیمت فروش دکل مهاری , قیمت دکل مهاری , قیمت دکل, نصب و راه اندازی دکل مهاری , نحوه نصب دکل مهاری , خرید دکل مهاری , نصب دکل مهاری , نصب دکل های مهاری, راه اندازی دکل مهاری , فروش دکل مهاری , راه اندازی دکل, نصب دکل , دکل مهاری , آموزش نصب دکل مهاری , دکل سه وجهی , متعلقات دکل مهاری , دکل های مهاری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi