قیمت فونداسیون پایه چراغفونداسیون پایه چراغ پارکی

فونداسیون قسمتی از سازه ها است که برای ایجاد ارتباط سازه با زمین و تحمل فشارهای وارد شده بر آن و انتقال این فشارها بر زمین ساخته می شوند. به همین دلیل شکل و طراحی این فونداسیون بسته به چند عامل متفاوت است. فونداسیون پایه چراغ پارکی را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم.

 فونداسیون پایه چراغ پارکی

فونداسیون پایه چراغ های پارکی به دو صورت در محل و به صورت پیش ساخته  تولید می شوند. در صورتی که در محل نصب چراغ فونداسیون ساخته شود باید به زمان خشک شدن بتن حتما توجه نمایید. عدم توجه به زمان دهی مناسب به بتن برای خشک شدن باعث ایجاد آسیب به فونداسیون خواهد شد. اما اگر نمی توانید فونداسیون پیش ساخته را به محل حمل نمایید بهتر است که اقدام به ساخت فونداسیون پایه چراغ پارکی در محل نصب چراغ نمایید. انواع فونداسیون پیش ساخته با تنوع در طراحی و با کیفیت بالا در بازار موجود است که با توجه به نیاز می توان از تولید کنندگان معتبر اقدام به تهیه محصول مورد نظر نمود.

فونداسیون پایه چراغ پارکی

چگونگی آماده سازی فونداسیون پیش ساخته

در صورتی که تمایل به استفاده از فونداسیون پیش ساخته دارید می توان با توجه به ابعاد پایه چراغ اقدام به نصب فونداسیون پایه چراغ در محل نمود. برای این کار باید ابتدا خاموت بندی و آرماتور بندی انجام شود. نصب بولت ها مرحله بعدی در اجرای فونداسیون پایه چراغ پارکی است. بولت ها با توجه به ابعاد سازه مختلف هستند. تعداد و سایز بولت ها در پایه های مختلف متفاوت بوده و ایمنی سازه را تضمین می کند.

مرحله لوله گذاری بعد از آرماتوربندی انجام می شود. باید حتما در فونداسیون پایه چراغ لوله قرار گیرد. وجود این لوله ها برای رد نمون کابل ها بسیار مهم هستند. در هر فونداسیون می توان از یک یا دو لوله استفاده نمود. بعد از این مرحله هم باید بتن ریزی انجام شود. کیفیت بتن مصرفی ضامن ایمنی بیشتر در این چراغ ها است.

قیمت فونداسیون پایه چراغ

عوامل متعددی باعث می شود تا قیمت این فونداسیون ها تغییر نماید. از جمله عوامل موثر بر این تغییر قیمت عبارتند از

  • طراحی و شکل هر فونداسیون
  • عیار بتن مصرفی در ساخت فونداسیون
  • ابعاد فونداسیون
  • قطر میلگردهای مصرفی در آرماتوربندی
  • تراکم آرماتور بندی
  • تعداد و سایز انکر بولت ها

توجه نمایید که فونداسیون پایه چراغ پارکی را حتما از تولید کنندگان معتبر در این زمینه تهیه فرمایید. اطمینان از نحوه ساخت بتن و نوع بتن باعث می شود تا سازه شما بعد از مدتی دچار آسیب نشده و ایجاد خطر نکند. کیفیت بتن مصرفی باعث می شود تا فونداسیون پیش ساخته خریداری شده به سادگی خرد نشده و در اثر ضربه آسیب نبیند.

برای خرید فونداسیون پایه چراغ پارکی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به سایت ما مراجعه فرمایید. کارشناسان در این سایت آمده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

[yasr_visitor_votes size=”medium”]

جمع آوری دکل مخابراتی , جمع آوری دکل های مخابراتی , جمع آوری دکل مهاری , جمع کردن دکل , جمع آوری دکل , شکایت برای جمع آوری دکل مخابراتی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi