دکل های مهاری یکی از تجهیزات صنعتی در زمینه ی ارتباط می باشد . این دکل ها در ارتفاعات مختلف و انواع مدل، طراحی و تولید می شوند.

دکل مهاری چیست و چه کاربردی دارند ؟

در واقع نوعی دکل بلند، باریک و سبک می باشد. این دکل ها به دلیل وزن سبک و قیمت مناسبی که دارند؛ یکی از مقبول ترین انتخاب های اپراتور های ارتباطی مانند مخابرات می باشند. از این دکل ها به منظور ارتباطات اینترنتی یا همان امواج وایرلس و… استفاده می شود. با توجه به این کاربرد تجهیزات وایرلسی، شبکه های تلفن همراه، آنتن های تلفن همراه، ماهواره های مایکروویو، دیش های ساید و گرید و… بر روی این دکل ها نصب می شود. معمولا” مقاومت و استحکام دکل ها به گونه ای است که بتواند وزن خود و تجهیزات را تحمل کند، اما برای امنیت بیشتر دکل و جلوگیری از سقوط و یا لرزش آن در برابر عوامل مختلف مانند باد های شدید، پس از نصب دکل مهاری آن را با استفاده از سیم های مهاری که به سیم بکسل نیز معروف هستند، به عمق زمین وصل می کنند.

ساخت و فروش دکل های مهاری

برای شخص یا اشخاصی که قصد خرید دکل مهاری را دارند بسیار مهم می باشد تا اطلاعات کافی درباره ی ساخت دکل های مهاری و مزایا و معایب آن را داشته باشند. مواد اولیه در ساخت این دکل ها، لوله و میلگرد می باشد که اگر سایز دکل بسیار بزرگ باشد، باید لوله و نبشی با هم ترکیب شوند. عایق رویه دکل ها، گالوانیزه می باشد. همانطور که می دانید عایق گالوانیزه، ضد زنگ می باشد و باعث بالا رفتن مقاومت دکل در برابر عوامل طبیعی مانند نور مستقیم آفتاب و باران و باد می شود. دکل ها در دو نوع کلی سه پایه و چهارپایه ساخته می شوند و در ارتفاع های سه، شش و نه متری طراحی و تولید می شوند که به هر کدام از این مدل ها سکشن گفته می شود. یکی از مهم ترین مزایای دکل های مهاری تغییر ارتفاع دکل نصب شده می باشد.

 می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی فروش دکل مهاری با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

جمع آوری دکل مخابراتی , جمع آوری دکل های مخابراتی , جمع آوری دکل مهاری , جمع کردن دکل , جمع آوری دکل , شکایت برای جمع آوری دکل مخابراتی, خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi