یکی از دکل های پر کاربرد خود ایستا می باشد که در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، ما در این مقاله اطلاعاتی را درباره انواع و کاربرد دکل خود ایستا مخابراتی خدمت شما ارائه کرده ایم و در ادامه با ما همراه باشید تا با قیمت این محصول نیز آشنا شوید.

دکل های خود ایستا

دکل خودایستا معمولا دارای سه یا چهار پایه می باشند، این دکل ها را دکل مخابراتی خودایستا نیز می نامند، زیرا برای نصب آنتن های موبایل، آنتن های بی سیم و دیگر آلات مخابراتی به کار برده می شود، نکته ای که در تولید این نوع محصول وجود دارد، این است که این دکل ها به صورت قطعات جداگانه تولید می شوند و توسط نصاب ها و متخصص ها به هم متصل می شوند.

پس از تولید دکل های خود ایستا قطعات از گالوانیزه استفاده می شود، زیرا این ماده سبب می شود دکل دچار زنگ زدگی و خوردگی نشود و نکته دیگری که در تولید این دکل ها توسط مهندسان در نظر گرفته می شود، میزان وزن وارد بر آن و مقاومت در برابر باد است که با توجه به این موارد نوع جنس دکل ها و طراحی آنها مختلف است.

انواع دکل های خود ایستا عبارتند از: خود ایستا سه پایه، خود ایستا چهار پایه، خود ایستا Icb و خود ایستا Nb البته خود دکل های خود ایستا سه پایه و چهار پایه، به دو دسته لوله نبشی و تمام نبشی تقسیم می شود؛ که با توجه به نوع استفاده از دکل مناسب استفاده می شود.

دکل خود ایستا مخابراتی

قیمت و نحوه سفارش دکل های خود ایستا

قیمت دکل های خودایستا بستگی به عواملی دارد از جمله عواملی همچون نوع دکل، نوع کاربرد دکل، جنس تولیدی قطعات و … در قیمت آن تاثیرگذار است، اما به طور میانگین قیمت هر متر از دکل خودایستا حدوداً ۲۰ الی ۴۰ هزار تومان می باشد.

شما می توانید با سفارش دکل های خود ایستای مورد نظر خود از شرکت ما از بهترین دکل ها با بالاترین کیفیت بهره مند شوید و همچنین باید نصب دکل خود ایستا را در نظر گرفت که نصاب ها و متخصصان شرکت ما با تجربه چندین ساله در این امر می توانند کار خود را به درستی انجام دهند و دکل خود ایستا را به نحو احسن نصب نمایند.

دکل مخابراتی خودایستا

دکل خود ایستا سه پایه و چهار پایه

دکل های خود ایستا از هر نوعی که باشند قاعده آنها حدوداً یک و نیم متر مربع مساحت دارد، دکل های سه پایه مشبک شکل هستند و پایه های آنها به صورت نبشی شصت درجه است.

دکل های خود ایستا چهار پایه هم که از روی اسمشان مشخص است چهار پایه دارند و پایه های آنها به صورت نبشی نود درجه ساخته می شود، از این نوع دکل برای نصب اجسامی با وزن زیاد و ارتفاع بیش از ۲۵ متر استفاده می شود.

 

جمع آوری دکل مخابراتی , جمع آوری دکل های مخابراتی , جمع آوری دکل مهاری , جمع کردن دکل , جمع آوری دکل , شکایت برای جمع آوری دکل مخابراتی, تولید دکل مهاری, تولید فروش انواع دکل مهاری, تولید کننده دکل مهاری, تولیدی دکل مهاری, خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi