پیشرفت ارتباطات رادیویی و ماهواره ایی نیاز به نصب دکل را در سراسر جهان گسترش داده است. از همین رو، وجود این دکل ها امری ضروری است. دکل های خودایستا یکی از انواع دکل مخابراتی می باشد که به منظور اتصال آنتن های رادیویی، مایکروویو، بیسیم مورد استفاده قرار می گیرد. دکل مخابراتی خودایستا که در دو نوع سه پایه و چهارپایه موجود است متناسب با محل که باید نصب شود به کار می رود.

دکل خود ایستا

دکل های خود ایستا روی ۳ و یا ۴ پایه قرار می گیرند. قطعات آن به شکل مشبک است که این قطعات با استفاده ازخرپا به یکدیگر وصل می شوند. دکل خودایستا چهارپایه ظرفیت بار و ارتفاع بالاتری نسبت به دکل های سه پایه دارند.در این نوع دکل ها از سیم های مهاربندی استفاده نمیشود و دکل روی پایه های خود می ایستد و تعادلش را نگه می دارد. دکل خود ایستا در مکان هایی که ارتفاع آن خیلی زیاد است و یا اینکه بار زیادی روی دکل باشد نصب می شود .همچنین زمانی که فضای نصب دکل محدود است و نتوان دکل مهاری را به کار برد از این نوع دکل استفاده می کنند. دکل های خودایستا دارای چندین نوع مختلف می باشند که با توجه به نیاز و محل نصب مورد استفاده قرار می گیرند. انواع این دکل ها شامل:

دکل های سه پایه و چهارپایه، لوله نبشی و تمام نبشی

دکل های ICB، RDS ،NB

دکل مخابراتی خودایستا

مزیت دکل های خودایستا

دکل خود ایستا بیشترین امکانات را در مقایسه با انواع دیگر برج های مخابراتی ارائه می دهند و تقریباً برای همه برنامه های ارتباط بی سیم مناسب هستند. دکل های خودایستا می توانند سنگین ترین بارها و شدیدترین بادها را در خود جای دهند. طراحی آنها برای مکان هایی که فضای مورد نیاز ممکن است محدود باشد در نظر گرفته شده است. خرید، حمل و نصب اغلب  این دکل های مخابراتی بسیار ارزان است. از همین جهت بسیار ایده آل هستند. این دکل ها در ارتفاع ۳۵۰ سانتی متر موجود هستند و به طور معمول پایه آنها در زیر ۳۰ فوت گسترش می یابد.

دکل خودایستا

جنس و طراحی دکل  خود ایستا

دکل مخابراتی خود ایستا با لوله های سازه ای ، پایه های جامد گرد یا زاویه دار ساخته شوند. تمام دکل خودایستا از طراحی پیچ و مهره ای استفاده می کنند که  این مزیت به شما امکان می دهد در آینده نیازهای بار را تغییر دهد. پاها و اعضای مهاربندی به طور جداگانه اندازه دارند تا بارگیری مورد نیاز را در هر ارتفاع برج برآورده کنند. الگوی مهاربندی دکل به اندازه دکل و بارگذاری آنتن بستگی دارد.تمامی دکل های خودایستا پس از ساخت، گالوانیزه گرم می شوند و همه اتصال دهنده ها گالوانیزه گرم هستند و دارای مشخصات ASTM A325 یا  فراتر از آن هستند.

قیمت فروش دکل های مخابراتی خود ایستا, قیمت دکل مخابراتی خود ایستا, قیمت دکل مخابراتی خودایستا, قیمت دکل مخابراتی, فروش دکل مخابراتی خود ایستا, فروش دکل مخابراتی خودایستا, قیمت دکل خودایستا سه پایه, دکل خود ایستا ۳ پایه, دکل خود ایستا قیمت, دکل های خود ایستا چهار پایه, دکل های خود ایستا ۴ پایه, قیمت دکل خود ایستا چهار پایه, دکل خود ایستا چهارپایه, جمع آوری دکل مخابراتی , جمع آوری دکل های مخابراتی , جمع آوری دکل مهاری , جمع کردن دکل , جمع آوری دکل , شکایت برای جمع آوری دکل مخابراتی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi