برای نصب پایه های چراغ در پارک ها نیاز به ایجاد یک فونداسیون مناسب است، ساخت فونداسیون باید با متریال با کیفیت انجام شود تا با هرگونه ضربه و آسیب به سادگی دچار مشکل نشود، قیمت فونداسیون پایه چراغ پارکی بسته به چند عامل مهم تغییر می کند. در این مقاله به بررسی این عوامل می پردازیم.

فونداسیون پایه چراغ پارکی

مهمترین بخش هر سازه فونداسیون آن است که تمامی فشارهای وارده بر آن را به زمین منتقل می کند،  ساخت فونداسیون با توجه به جنس خاک منطقه و تحمل فشار آن ساخته می شوند، اما امروزه این محصول به صورت پیش ساخته نیز در بازار موجود است که بسته به ارتفاع پایه چراغ پارکی تولید می شود. معمولا خاک بیشتر مناطق ایران دارای مقاومت یکسانی در برابر فشار است به همین دلیل به سادگی می توان از فونداسیون های پیش ساخته در بازار برای نصب چراغ های پارکی استفاده نمود. این فونداسیون های پیش ساخته دارای چند مزیت بزرگ هستند.

  • کیفیت در آنها کاملا کنترل شده است و از درجه بالایی برخوردار هستند.
  • این فونداسیون ها دارای ایمنی بیشتری نسبت به سازه های دست ساخته در محل هستند.
  • می توان با خرید این فونداسیون ها هم در هزینه ها، زمان، مصرف انرژی و نیروی کار صرفه جویی نمود.
  • استحکام بالا در برابر شرایط مختلف از ویژگی های مهم این محصول است.
  • کاهش دور ریز مصالح با ساخت فونداسیون در کارخانه ها

فونداسیون پایه چراغ پارکی

قیمت فونداسیون پایه چراغ پارکی

قیمت فونداسیون پایه چراغ پارکی با توجه به عواملی چند ممکن است که در بازار تغییر کند. از مهمترین این عوامل می توان به این موارد اشاره نمود.

  • ارتفاع پایه چراغ
  • عیار بتن مصرفی
  • ابعاد فونداسیون
  • تعداد و سایز بولت های فونداسیون
  • کیفیت متریال مصرفی
  • طراحی و ساختار
  • نحوه آرماتوربندی و قطر میلگردهای مصرفی در آن

قیمت فونداسیون پایه چراغ پارکی

طراحی و ساختار فونداسیون چراغ  پارکی

از عواملی که بر قیمت فونداسیون پایه چراغ پارکی تاثیر زیادی دارد طراحی و شکل ویژه این فونداسیون است. معمولا این فونداسیون ها با شکل های مشخصی در کارخانه ها زیر نظر متخصصان و در محیط های کاملا کنترل شده تولید می شوند. طراحی این فونداسیون  به این شکل های می باشد.

همچنین خود پایه های چراغ نیز در دو طرح دکوراتیو و پانچ خور تولید می شوند که موارد مصرف هر کدام بسته به شرایط محیط متفاوت است. با نصب هر کدام از این نوع پایه ها بر روی فونداسیون های پیش ساخته می توان بر زیبایی شهر اضافه نمود.

فونداسیون پایه چراغ پارکی

نحوه خرید فونداسیون های پیش ساخته  پایه چراغ

برای خرید فونداسیون پیش ساخته باید توجه کنید که حتما از تولید کنندگان معتبر در این زمینه این خرید را انجام دهید. بعضی از تولید کنندگان برای سود بیشتر اقدام به تولید فونداسیون پایه چراغ با بتن کم کیفیت می نمایند. این نوع فونداسیون ها به سرعت در اثر عوامل محیطی و ضربه خرد شده و و از دوام و استحکام آن کم می شود. برای خرید انواع فونداسیون پیش ساخته می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید. قیمت فونداسیون پایه چراغ پارکی در این سایت بسیار مناسب بوده و با بهترین متریال تولید شده است.

 

 

برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, دکل مخابراتی خودایستا چهارپایه, دکل های خود ایستا چهار پایه, دکل های خود ایستا ۴ پایه, قیمت دکل خود ایستا چهار پایه, دکل خود ایستا چهارپایه, دکل خود ایستا ۴ پایه, دکل دوربین مداربسته , قیمت دکل دوربین مدار بسته , پایه دکل دوربین مداربسته , پایه دکل دوربین , دکل دوربین قیمت , خرید دکل دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi