دکل مخابراتی خودایستادکل خودایستانصب دکل خودایستانصب دکل خود ایستا

بسته به این که دکل ها برای چه اموری مورد استفاده قرار می گیرند در شکل های مختلفی طراحی و تولید می شوند، انواع دکل مخابراتی خودایستا دارای ابعاد مختلف و ارتفاع های متفاوتی هستند، به همین دلیل از آنها می توان برای نصب دیش ها و یا آنتن های بی سیم در شبکه های مخابراتی استفاده نمود.

انواع دکل مخابراتی خودایستای سه پایه

بسته به این که فضا تا چه مقدار وسعت دارد و یا این که از دکل در چه موردی استفاده می شود می توان ارتفاع و ابعاد دکل ها را تغییر داد، به همین سبب دکل ها به دو نوع و دو ارتفاع طراحی می شوند و البته دکل های سه پایه خودایستا یکی از این دو نوع دکل است که به دلیل کاربری کمتر در ارتفاع و ابعاد کوچک تر تولید می شود.

برای ساخت انواع دکل خودایستای سه پایه از سه نوع متریال نبشی، ناودانی و لوله می توان استفاده نمود، این نوع دکل به دلیل کمتر استفاده شدن متریال در ساخت از قیمت کمتری نیز برخودار است، در این دکل ها  نبشی ها به صورت زاویه دار طراحی می شوند که این زاویه ها در ایستایی و مقاومت دکل ها نقش مهمی دارند. پروفیل ها نیز به صورت خمکاری شده مورد استفاده قرار می گیرند.

دکل مخابراتی خودایستا

انواع دکل خودایستای چهار پایه

دکل های چهارپایه اما با ارتفاع بیشتر و وسعت بزرگتر طراحی می شوند، این نوع طراحی باعث می شود تا مقاومت دکل در برابر باد و ضربه بیشتر شده و تجهیزات بیشتری نیز بتوان بر روی نصب نمود، استفاده از متریال نبشی در این نوع به آن مقاومت و استحکام بسیار زیادی می دهد، بر روی کلیه قطعات انواع دکل مخابراتی خودایستا از گالوانیزه گرم جهت استحکام بیشتر در برابر رطوبت استفاده می شود که این نوع پوشش باعث ماندگاری بیشتر و عمر طولانی تر دکل ها در مناطق مرطوب می شود.

نصب دکل خودایستا

نصب انواع دکل خودایستای مخابراتی

برای نصب انواع دکل مخابراتی خودایستا از زیرسازی استفاده می شود، اما در بعضی از مناطق به دلیل نوع خاک منطقه و یا وجود سنگ های بزرگ نمی توان از زیرسازی های عمیق استفاده نمود. در این گونه مناطق بیشتر زیر ساری به صورت سطحی انجام می شود اما برای استحکام بیشتر دکل سطح وسیعی برای زیرسازی در نظر گرفته می شود. دکل ها به صورت قطعات پیش ساخته در تولیدی ها ساخته و با گالوانیزه گرم پوشش داده می شوند.

سپس این قطعات به منطقه حمل و توسط متخصصین با توجه به نقشه و کدهای درج شده قطعات در محل خود نصب و دکل شکل می گیرد. نصب دکل بر روی این زیرسازی ها نیز یک امر کاملا تخصصی و حرفه ای بوده که تنها توسط افراد کاملا حرفه ای صورت می گیرد. استفاده از متریال با کیفیت و دقت در نصب و راه اندازی ضامن عمر و دوام انواع دکل مخابراتی خودایستا در مناطق مختلف است.

برای سفارش تولید و نصب انواع دکل توسط متخصصین خبره به سایت ما مراجعه فرمایید.

راه اندازی شبکه ی کامپیوتری , پسیو شبکه , خدمات شبکه , تجهیزات پسیو شبکه , خدمات پشتیبانی شبکه , خدمات پسیو شبکه , شبکه های کامپیوتری , اجرای شبکه , زیر ساخت شبکه , شبکه پسیو , پسیو کار شبکه , راه اندازی شبکه های کامپیوتری , طراحی شبکه , نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری , کابل کشی شبکه , زیرساخت شبکه , کابل کشی شبکه , پشتیبانی شبکه , خدمات پشتیبانی شبکه , شبکه کامپیوتری , طراحی و اجرای پسیو شبکه , اجرای پسیو شبکه , اجرای شبکه پسیو , پسیو, تولید دکل مهاری, تولید فروش انواع دکل مهاری, تولید کننده دکل مهاری, تولیدی دکل مهاری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi