تولید دکل مهاری با ویژگی های خاصی همراه است که باعث می شود تا این دکل ها در امور مختلف مورد استفاده قرار گیرند. توجه به ارتفاع، نوع دکل و نوع متعلقات مصرفی این دکل ها را برای استفاده در امور مختلف مناسب می نماید. با ویژگی های دکل مهاری آشنا می شویم.

دکل مهاری

نام این دکل ها از نحوه نصب آن ها گرفته می شود. استفاده از سیم مهار باعث اتصال محکم دکل به زمین شده و باعث می شود تا دکل در اثر عوامل محیطی مانند ضربه یا بادهای شدید دچار آسیب و سقوط نشود. اما این دکل ها به دلیل وزن بسیار کم در محل هایی که فضای کافی در اختیار نباشد بر روی بام سازه ها نصب می شود. ساخت فونداسیون محکم و سیم های متناسب با ارتفاع دکل در متراژ و ضخامت مناسب نیز از بروز حوادث جلوگیری می کند. از دکل مهاری بیشتر برای نصب دیش های ماهواره ای، شبکه بی سیم و یا موارد این چنین استفاده می شود.

تولید دکل مهاری

تولید دکل مهاری

معمولا تولید کننده دکل مهاری در زمان تولید این محصول به چند مورد مهم  توجه می نماید. این نکات باعث عمر طولانی تر و مقاومت بیشتر دکل در برابر آسیب های وارده می شود. از مهمترین موارد تاثیر گذار بر نحوه تولید دکل مهاری این موارد است.

–        نوع دکل، دکل ها به انواع سه وجهی، چهار وجهی و وینچی و … تولید می شوند.

–        نوع کاربری دکل، دکل مهاری در امور شبکه های بی سیم، مخابرات و یا آنتن موبایل مورد استفاده واقع می شوند.

–        منطقه نصب دکل، بسته به این که دکل در چه محلی نصب می شود می توان آن را به انواع مختلف و ارتفاع های متفاوت تولید نمود. نصب دکل یا بر روی زمین و یا بر روی بام سازه ها انجام می شود.

–        ارتفاع دکل؛ هر چه ارتفاع دکل مهاری با توجه به محل نصب دکل و کاربری آن بیشتر باشد متعلقات مصرفی در دکل بیشتر خواهد شد.

توجه نمایید که این موارد و موارد دیگر بر قیمت تمام شده دکل نیز تاثیر زیاد داشته و تولید کننده این محصول برای طراحی و نصب آن هزینه بیشتری از سفارش دهنده اخذ می نماید.

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت دکل مهاری با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

 

 

طراحی دکل مخابراتی , راه اندازی دکل مخابراتی , نصب دکل های مخابراتی , طراحی دکل های مخابراتی, نصب دکل مخابراتیجمع آوری دکل مخابراتی , جمع آوری دکل های مخابراتی , جمع آوری دکل مهاری , جمع کردن دکل , جمع آوری دکل , شکایت برای جمع آوری دکل مخابراتی, قیمت دکل خودایستا سه پایه, دکل خودایستا سه پایه, دکل خود ایستا سه پایه, دکل خودایستا ۳ پایه, دکل خود ایستا ۳ پایه, دکل خود ایستا قیمت

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi