امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته در سطح شهرها و ساختمان ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است که یکی از پرکاربردترین آنها، دوربین مداربسته متحرک یا اسپید دام است. شما می توانید با استفاده از دکل دوربین مداربسته اسپید دام تمامی زوایای اطراف را مشاهده و ضبط نمایید. جالب است بدانید که کیفیت پایه و دکل دوربین اسپید دام تاثیر بسزایی در فیلم برداری دوربین ها دارد. به همین دلیل، در این مقاله می خواهیم با ویژگی های دکل دوربین مداربسته اسپید دام و مشخصات آن بیشتر آشنا شویم؛ پس ادامه ی مقاله را از دست ندهید!

دکل دوربین مداربسته اسپید دام چه ویژگی هایی دارد؟

دوربین های مدار بسته اسپید دام را می توان روی انواع دکل ها نصب نمود. استفاده از دکل برای نصب دوربین باعث می شود که زاویه دید آن بیشتر شده و بتوان در ارتفاع های بالاتری دوربین ها را نصب کرد. علاوه بر آن، امنیت دوربین نیز با استفاده از دکل تامین می شود. چرا که میزان دسترسی به آن کاهش پیدا می کند. دکل دوربین های مدار بسته اسپید دام را معمولا به صورت تک پایه می سازند. به همین دلیل، نمی توان دوربین ها و تجهیزات سنگین دیگر را به آنها متصل کرد.

دکل دوربین اسپید دام

قیمت پایه دوربین اسپید دام

قیمت پایه اسپید دام به موارد مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر پایه دکل از جنس فلزات مستحکم ساخته شده باشد، قیمت آن بیشتر می شود. اما در عوض، مقاومت بیشتری در برابر باد و طوفان از خود نشان می دهد. در صورتی که دکل دوربین مداربسته اسپید دام مقاومت کمی در برابر عوامل محیطی داشت باشد، لرزش های خفیفی در دکل ایجاد شده و فیلم های ضبط شده را دچار مشکل می کند. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت دکل اسپید دام، ارتفاع دکل و نوع طراحی آن است. هر چه این دکل ها را بخواهید در ارتفاع بالاتری نصب کنید، قیمت آن نیز بیشتر می شود.

نکات ضروری برای خرید دکل دوربین اسپید دام

اگر می خواهید از دوربین های اسپید دام یا متحرک در فضاهای شهری استفاده کنید، بهتر است به دنبال دکل هایی باشید که روکش گالوانیزه داشته باشند. این روکش باعث می شود که دکل دوربین مدار بسته در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت داشته باشد و دچار زنگ زدگی نشود. علاوه بر آن، پیشنهاد می کنیم که برای نصب این دکل ها محدودیت فضا را نیز به طور کامل در نظر بگیرید.

این دوربین ها زمانی کاربرد دارند که بتوانند اکثر زوایا را به طور کامل پوشش دهند. در غیر این صورت، متحرک بودن آن ها هیچ سودی برای شما نخواهد داشت! پس باید محل نصب را طوری انتخاب کنید محدودیت دید مشاهده نشود.

 

قیمت دکل خودایستا سه پایه, دکل خودایستا سه پایه, دکل خود ایستا سه پایه, دکل خودایستا ۳ پایه, دکل خود ایستا ۳ پایه, دکل خود ایستا قیمت, تولید دکل مهاری, تولید فروش انواع دکل مهاری, تولید کننده دکل مهاری, تولیدی دکل مهاری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi