تولید دکل مهاریتولید فروش انواع دکل مهاریتولید کننده دکل مهاریتولیدی دکل مهاری

دکل های مهاری از مناسب ترین دکل ها برای نصب تجهیزات رادیویی، تلفن همراه و شبکه های رایانه ای می باشد. از این رو تولید دکل مهاری در حجم گسترده در کشور انجام می گیرد. از نکته های مهم در تولید دکل مهاری طراحی فنی، استفاده از مواد اولیه استاندارد، انتخاب پوشش مناسب و … می باشد.

دکل مهاری و کاربرد آن

انواع دکل از جمله ابزار مورد استفاده در نصب تجهیزات در ارتفاع محسوب می شود. از جمله این دکل ها می توان به دکل مهاری اشاره نمود که شامل سازه های فولادی مستحکم بوده و امکان نصب آن در سطوح مختلف وجود دارد. از دکل مهاری عمدتا جهت نصب تجهیزات مخابراتی و بخش های مرتبط با آن به کار می رود. برای نصب تجهیزات مربوط به شبکه تلفن همراه، آنتن مخابراتی و شبکه های رایانه ای در ارتفاع از دکل های مهاری با ارتفاع مناسب بهره گرفته می شود. با توجه به نیاز بازار به انواع دکل مهاری در حال حاضر شرکت های متعددی در کشور تولید کننده دکل مهاری هستند.

تولیدی دکل مهاری

نکات مهم در تولید دکل مهاری

تولید هر نوع دکل مهاری پروسه ای پیچیده بوده و شامل مراحل مختلف می باشد. در هر تولیدی دکل مهاری با کمک نیروی متعهد و مجرب انواع دکل مهاری با تفاوت در ساختار و ارتفاع تولید و روانه بازار مصرف می شود. برای تولید دکل مهاری استاندارد و با کیفیت رعایت نکاتی چند الزامی می باشد.

طراحی دکل مهاری

اولین و مهم ترین نکته در تولید انواع دکل مهاری طراحی دکل هست که المان های مختلفی در آن دخالت داده می شود. از نکات مهم در طراحی دکل مهاری استاندارد سازی طرح بر اساس آیین نامه های فنی، توجه به میزان فشار احتمالی بر دکل بر اثر باد و زلزله، استقامت دکل و … می باشد که باید مد نظر قرار گیرد.

ساخت دکل مهاری

تهیه قطعات استاندارد و باکیفیت

برای ساخت بخش های مختلف یک دکل مهاری در تولیدی ها از بهترین و مقاوم ترین آهن آلات استفاده می شود. به صورت معمول برای ساخت دکل مهاری آهن ۳۷ STبه کار می رود. در عین حال برای تولید دکل با کیفیت بالاتر از آهن ۴۴ ST و ۵۲ ST نیز استفاده می شود. از دیگر قطعات مورد نیاز برای تولید دکل های مهاری پیچ و مهره هست که شامل پیچ و مهره های گرید مقاوم می شود. اتصال قطعات مختلف در تولید دکل های مهاری از نوع جوش CO2 می باشد.

انتخاب پوشش مناسب برای دکل مهاری

از دیگر نکات در تولید دکل های مهاری توجه به ماندگاری بالای دکل می باشد. پس از تولید قطعات دکل با توجه به محیطی که قرار هست سازه نصب شود و جهت جلوگیری از زنگ زدن و خوردگی سطح قطعات به آهن گالوانیزه گرم آغشته می گردد. با در نظر گرفتن سفارش خریدار این سازه ها برای مقاومت بهتر در برابر رطوبت رنگ آمیزی می شود. در حال حاضر با تولید فروش انواع دکل مهاری در کشور دسترسی خریداران به این تجهیزات آسان می باشد.

 

لینک رادیویی, ارتباط بی سیم , شبکه وایرلس , شبکه بی سیم , نصب آنتن های رادیو , ارتباط رادیویی بین دو ساختمان , ارتباط رادیویی بین دو نقطه , ارتباط نقطه به نقطه , ارتباط رادیویی , ارتباط بین دفاتر و شرکت ها , آنتن های رادیویی , لینک وایرلس , نصب لینک وایرلس, دکل دوربین نظارتی, خرید دکل دوربین نظارتی , معرفی دکل دوربین نظارتی, پایه دوربین نظارتی, پایه دوربین امنیتی, دکل دوربین ترافیکی , پایه دوربین ترافیکی, قیمت دکل خودایستا سه پایه, دکل خودایستا سه پایه, دکل خود ایستا سه پایه, دکل خودایستا ۳ پایه, دکل خود ایستا ۳ پایه, دکل خود ایستا قیمت

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi