یکی از تجهیزاتی که امروزه به صورت پیش ساخته توسط تولید کنندگان مختلف تولید می شود فونداسیون آماده پایه چراغ روشنایی است. این سازه که به دلایل مختلفی به صورت آماده مورد استفاده قرار می گیرد باید با توجه به چند مورد خاص تهیه شود. در این مقاله به بررسی موارد مهم در زمان خرید و خرید این سازه  می پردازیم.

فونداسیون آماده پایه چراغ

از مهمترین اموری که در زمان نصب چراغ های روشنایی باید حتما رعایت شود ساخت فونداسیون این تجهیزات است. فونداسیون ها به صورت پیش ساخته و ریختگی برای نصب پایه های چراغ مورد استفاده هستند. نوع فونداسیون آماده که در کارخانه ها تولید می شود برای پایه های چراغ های مختلفی نظیر: چراغ های خیابانی، چراغ های پارکی و یا پایه دکل های روشنایی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این سازه های آماده  به دلیل دارا بودن چند ویژگی مهم این فونداسیون ها است. این ویژگی ها عبارتند از:

  • سرعت در ساخت و نصب سازه
  • استفاده از متریال های با کیفیت در ساخت
  • ساخت سازه در محیط کارخانه و طبق استانداردهای  بالا
  • کاهش در هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی و نیروی کار
  • استقامت بالا ی این سازه
  • امکان استفاده در مکانهایی که زمین یخ زده و محکم است

فونداسیون آماده پایه چراغ

ابعاد فونداسیون های پیش ساخته پایه چراغ

این فونداسیون ها در ابعاد مختلفی تولید می شود که بسته به ارتفاع پایه چراغ از ابعاد مختلف آن استفاده می شود. اما چند نکته دیگر نیز در تعیین ابعاد فونداسیون تاثیر دارد.

سستی خاک منطقه باعث می شود تا در ابعاد فونداسیون آماده پایه چراغ تغییراتی ایجاد شود. همچنین تاثیر عوامل محیطی نظیر زلزله و باد خیز بودن منطقه نیز باعث افزایش ابعاد درفونداسیون پیش ساخته خواهد شد. در مناطق زلزله خیز باید علاوه بر ابعاد وزن این سازه نیز بیشتر باشد. تا در برابر این حوادث پایه چراغ در آن خم نشده و سقوط نکند.

خرید فونداسیون آماده پایه چراغ

قیمت فونداسیون آماده

با توجه به استفاده روزافزون از فونداسیون پیش ساخته در نصب پایه های چراغ این محصول توسط تولید کنندگان مختلفی با کیفیت های  گوناگون تولید می شود. برای همین حتما هنگام خرید فونداسیون آماده پایه چراغ این محصول را از تولید کنندگان معتبر تهیه نمایید. این فونداسیون ها بر اساس چند مورد مهم قیمت گذاری می شوند.

  •  شکل و طراحی فونداسیون، فونداسیون ها به انواع ذوزنقه ای؛ مکعب مربع، مکعب مستطیل و پاشنه دار تولید می شوند.
  • نوع بتن مصرفی و عیار آن، بهترین عیار بتن در این سازه ها ۴۰۰ کیلوگرم بر متر مربع است.
  • وزن سازه
  • تعداد و سایز بولت ها در فونداسیون
  • نوع فونداسیون آماده پایه چراغ برای نوع چراغ روشنایی، فونداسیون ها برای هر نوع چراغ روشنایی به انواع منفرد، نواری و رادیه تولید می شوند.
  • نوع آرماتور بندی فونداسیون و قطر میلگرد های مصرفی در آن

برای خرید فونداسیون آماده پایه چراغ با بالاترین کیفیت و عیار بتن بالا با قیمت مناسب می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید.

 

 

 

جمع آوری دکل مخابراتی , جمع آوری دکل های مخابراتی , جمع آوری دکل مهاری , جمع کردن دکل , جمع آوری دکل , شکایت برای جمع آوری دکل مخابراتی, دکل مهاری g35 سه وجهی, دکل مهاری جی ۳۵ , دکل مهاری سه وجهی g35 , قیمت دکل مهاری سه وجهی g35, کاربرد دکل مهاری سه وجهی g35, لینک رادیویی, ارتباط بی سیم , شبکه وایرلس , شبکه بی سیم , نصب آنتن های رادیو , ارتباط رادیویی بین دو ساختمان , ارتباط رادیویی بین دو نقطه , ارتباط نقطه به نقطه , ارتباط رادیویی , ارتباط بین دفاتر و شرکت ها , آنتن های رادیویی , لینک وایرلس , نصب لینک وایرلس

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi