امروزه عبور و مرور و کنترل ترافیک شهری به یکی از مهم ترین امور مرتبط با پلیس راهنمایی و رانندگی مبدل گشته است. دکل دوربین نظارتی هم مانند دوربین های کنترل ترافیک، یکی از مهم ترین ابزار مربوط به این حیطه قلمداد می شوند. در ادامه این مطلب به کاربرد دکل دوربین نظارتی و همچنین مراکز فروش دکل های دوربین نظارتی می پردازیم.

دکل های دوربین نظارتی، چه کاربردی دارند؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید به این سوال پاسخ داد که دکل دوربین نظارتی چیست؟

در واقع دکل های دوربین نظارتی یک پایه بلند با ارتفاع مشخص هستند که اغلب از فلزات مختلف ساخته می شوند. کاربرد این دکل ها این است که دوربین های مختلف بر روی آن نصب می شوند تا گستره دید بیشتری را برای مرکز کنترل فراهم نمایند. اما ارتفاع این دکل ها می تواند در نصب آنها تاثیر گذار باشد. انواع دکل های دوربین نظارتی از نظر ساختار به انواع زیر تقسیم می شوند: دکل لوله ای، دکل مکعبی، دکل ماژولار و دکل چند وجهی.

دکل دوربین نظارتی

 همچنین برای نصب دوربین های مداربسته نیز به کار می رود. به طور کلی می توان گفت که دکل های دوربین های نظارتی، کاربردهای فراوانی در زندگی های امروزی دارند.

قیمت دکل دوربین نظارتی

از آنجا که امروزه شهرها گسترش زیادی یافته اند، نصب دوربین های مدار بسته و نظارتی در آنها بسیار حائز اهمیت است. بنابراین می توان گفت که دکل های نصب این دوربین ها نیز بسیار مهم می باشند. اما خرید دکل های دوربین نظارتی، کار ساده ای نیست. زیرا این محصول برای عموم مردم کاربرد نداشته و یک محصول خاص تلقی می گردد.

اما برخی از مراکز فروش این محصول را می توان در برخی مناطق کشور یافت. دسترسی به این مراکز از تمام نقاط کشور کار ساده ای نیست. بنابراین می توان گفت که خرید اینترنتی دکل های دوربین نظارتی، یک روش ساده و بسیار مناسب است. برای خرید این دکل ها کافیست تا به وبسایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کرد و نوع و ارتفاع دکل را مشخص نمود. پس از پایان سفارش، می توان این محصول را در کمترین زمان تحویل گرفت.

 

 

دوربین پلاک خوان پارکینگ , دوربین های مداربسته پلاک خوان , پلاک خوان, دوربین پلاک خوان, نصب دوربین مدار بسته , نصب دوربین مداربسته ,نصب دوربین , دوربین مداربسته پلاک خوان, قیمت دوربین پلاک خوان, دوربین های پلاک خوان, فروش دوربین مداربسته پلاک خوان , خرید دوربین پلاک خوان , قیمت دوربین مداربسته پلاک خوان , لیست قیمت دوربین پلاک خوان , دوربین مداربسته , دوربین های مداربسته, دوربین های مدار بسته , دوربین مدار بسته, قیمت ماژول فیبر نوری سیسکو , ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-T , انواع ماژول فیبر نوری سیسکو , ماژول فیبر نوری سیسکو , ماژول فیبر نوری , ماژول فیبر, لینک رادیویی, ارتباط بی سیم , شبکه وایرلس , شبکه بی سیم , نصب آنتن های رادیو , ارتباط رادیویی بین دو ساختمان , ارتباط رادیویی بین دو نقطه , ارتباط نقطه به نقطه , ارتباط رادیویی , ارتباط بین دفاتر و شرکت ها , آنتن های رادیویی , لینک وایرلس , نصب لینک وایرلس

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi