آیا می دانید بیشترین علتی که در نرخ گذاری قیمت پایه دکل دوربین مداربسته اسپید دام موثر است جنس دکل دوربین می باشد. زیرا معمولا دکل ها آهنی هستند و روکشی از جنس گالوانیزه دارند اما در برخی شرایط باید جنس دکل از آلومینیوم و یا آلیاژهای دیگری نیز باشد که این می تواند تعیین کننده قیمت اصلی پایه دکل دوربین مداربسته اسپید دام به حساب آید. البته در مشخص کردن قیمت این سازه های فلزی موارد دیگری دخالت دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

پایه دکل دوربین مداربسته اسپید دام

دوربین های مداربسته اسپید دام نوعی دوربین های حفاظتی سقفی هستند که معمولا در فضاهای داخلی بر روی سقف و در فضاهای خارجی بر روی دکل دوربین مداربسته اسپید دام نصب می شوند. این پایه های دکل از جنس گالوانیزه بوده و شبیه به برج های روشنایی دارای چند وجه می باشند، پایه دکل دوربین های اسپید دام، سازه هایی از قبل تهیه شده هستند که در محل به شکل تلسکوپی مونتاژ می شوند. این دکل ها با توجه به زاویه دید مورد نیاز برای راه اندازی دوربین اسپید دام می توانند در ارتفاع های مختلف ساخته شوند، در تولید این نوع پایه های دکل سعی شده تا جنس و مقاومت دکل متناسب با موقعیت بومی محل نصب دوبه شکل لوله ای و یا چند ضلعی تهیه شوند.

دکل دوربین مداربسته اسپید دام

قیمت پایه دوربین اسپید دام

قیمت پایه اسپید دام با در نظر گرفتن ویژگی های پایه دکل نرخ گذاری می شود. از جمله مواردی که در قیمت گذاری پایه دکل دوربین های مداربسته اسپید دام تاثیر بسزایی را دارد، ضخامت ورق آهنی است که در ساختمان دکل به کار برده می شود، تعداد سفارش، جنس پوششی که ورق های آهنی را از زنگ زدگی و خوردگی حفاظت می کند و همچنین طریقه مونتاژ، میزان مرغوبیت قطعات، توانایی تعداد نصب دوربین های اسپید دام، ارتفاع دکل، میزان وزن دکل، اندازه قطر دهنه هر دو طرف دکل و البته تجهیزات جانبی دکل به همراه متعلقات آن اشاره کرد.

دکل دوربین اسپید دام

ارزان ترین پایه دکل دوربین اسپید دام

از آنجایی که به کار بردن فلز گالوانیزه در ساخت پایه های دکل می تواند هزینه های بالایی را در بر داشته باشد، بنابراین  در صورتی که پایه دکل دوربین مداربسته اسپید دام قرار باشد در محیطی مناسب به دور از محل های غیر مرطوب نصب شود معمولا دکل را با استفاده از جنس آهن سیاه تولید کرده که بدون شک ارزان ترین قیمت را خواهد داشت. البته توجه داشته باشید پیاده کردن چنین ترفندی تنها برای دکل های کمتر از چهار متر توصیه می شود و نیز باید حتما با ضد زنگ پوشش داده شده و رنگ شوند در غیر اینصورت  در مدت کوتاهی زنگ زده و فرسوده خواهند شد.

 

 

جمع آوری دکل مخابراتی , جمع آوری دکل های مخابراتی , جمع آوری دکل مهاری , جمع کردن دکل , جمع آوری دکل , شکایت برای جمع آوری دکل مخابراتی, قیمت خرید دکل های مهاری , قیمت خرید دکل مهاری , لیست قیمت دکل مهاری , قیمت دکل چهار وجهی , قیمت نصب دکل مهاری , قیمت دکل سه وجهی , قیمت فروش دکل مهاری , قیمت دکل مهاری , قیمت دکل, لینک رادیویی, ارتباط بی سیم , شبکه وایرلس , شبکه بی سیم , نصب آنتن های رادیو , ارتباط رادیویی بین دو ساختمان , ارتباط رادیویی بین دو نقطه , ارتباط نقطه به نقطه , ارتباط رادیویی , ارتباط بین دفاتر و شرکت ها , آنتن های رادیویی , لینک وایرلس , نصب لینک وایرلس

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi