شما می توانید برای ساختن پی از فونداسیون پیش ساخته بتنی تولید شده در کارخانه ها استفاده کنید. یکی از مزیت هایی که فونداسیون های پیش ساخته دارند این است که امکان جابجایی آن ها از یک مکان به مکان دیگر وجود دارد. همچنین فونداسیون های از پیش ساخته شده دارای قیمت تمام شده کمتر و سادگی در نصب هستند. با فونداسیون های از پیش ساخته شده، نیاز به حفاری کمتر در سازه های خود دارید و در مصرف مصالح خود صرفه جویی می کنید. فونداسیون های پیش ساخته از مقاومت لازم برخوردار هستند؛ چرا که این فونداسیون ها باید در ابتدا از لحاظ کیفی مورد تایید قرار گرفته و سپس روانه بازار شوند.

فونداسیون پیش ساخته بتنی

منظور از فونداسیون های پیش ساخته بتنی چیست؟

فونداسیون بخشی از یک سازه است که به عنوان عامل انتقال بار بین زمین و سازه عمل می کند. فونداسیون های پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و سپس به محل سازه انتقال داده می شود.

فونداسیون پیش ساخته را می توان برای کاربردهای متفاوتی مانند فونداسیون پایه برای دکل مخابراتی، دوربین، چراغ راهنمایی و رانندگی و فونداسیون ساختمان به کار برد.

فونداسیون پیش ساخته بتنی یکی از مقاوم ترین نوع فونداسیون های پیش ساخته است که بهتر است در مناطق دور افتاده و در ساخت ساختمان ها مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت فونداسیون های پیش ساخته با توجه به نوع آن ها، ابعاد، جنس و کارخانه سازنده آن ها مشخص می شود.

فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی

فونداسیون های پیش ساخته پایه روشنایی

فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی برای کاهش سستی خاک به عنوان یک پایه برای روشنایی معابر، انواع چراغ پاک ها و چراغ های چند وجهی استفاده می شود.

وزن این نوع فونداسیون پیش ساخته در حدود ۴۰۰ کیلوگرم و ابعاد آن یا ۱۶۰*۴۰*۴۰ یا ۲۰۰*۶۰*۶۰ است.  در فونداسیون های پیش ساخته پایه روشنایی، در درون فونداسیون لوله هایی برای عبور کابل های برق تعبیه شده است که کار برق کشی را برای شما راحت تر می کند.

مراحل نصب فونداسیون های پیش ساخته

اگر فونداسیون در کارخانه آماده باشد، کلیه مراحل نصب آن بین ۳ تا ۵ روز زمان می برد. در ابتدا باید زمین محل سازه به عمق ۴۰ تا ۷۰ سانتی متر گود برداری شود. میزان عمق بر اساس نوع باسکول مشخص می شود. پس از این کار فونداسیون از پیش ساخته شده در محل مورد نظر خود قرار گرفته و نصب می شود. در مرحله آخر کار، باسکول در محل مورد نظر نصب می شود.

انواع فونداسیون پیش ساخته بتنی

فونداسیون های پیش ساخته به سه دسته کلی زیر تقسیم می شوند:

  • فونداسیون منفرد که با نام های منوپل، شمعی یا عمقی شناخته می شوند.
  • فونداسیون نواری یک طرفه یا دو طرفه
  • فونداسیون رادیه که با نام فونداسیون گسترده نیز شناخته می شود.

 

 

نصب دکل خود ایستا, نصب دکل خودایستا, دکل های مخابراتی خود ایستا, دکل های مخابراتی خودایستا, دکل مخابراتی خود ایستا, دکل مخابراتی خودایستا, دکل خودایستا چیست, دکل خود ایستا چیست, دکل خودایستا, دکل خود ایستاقیمت دکل خودایستا سه پایه, دکل خودایستا سه پایه, دکل خود ایستا سه پایه, دکل خودایستا ۳ پایه, دکل خود ایستا ۳ پایه, دکل خود ایستا قیمت, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi