دکل مهاری g35 سه وجهی یکی از سری دکل هایی است که کاربرد زیادی داشته و به عنوان دکل مخابراتی نیز شناخته می شود. این دکل ها برای مقاصد مختلفی از جمله نصب دیش های مایکروویو، آنتن های رادیو، آنتن های بی سیم و آنتن های موبایل مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع بیشتر از قیمت و مشخصات فنی این دکل ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دکل مهاری g35 سه وجهی

دکل های مهاری جزو آن دسته از دکل های پرکاربرد هستند که به وسیله سیم مهار به تکیه گاهی که معمولا زمین است وصل می شوند. از آنجایی که این دکل ‌ها وزن بسیار کمی دارند و نصب آن آسان است مشاهده می شود امروزه کاربردهای زیادی دارد. یکی از پرکاربردترین انواع آن، دکل مهاری سری جی است که در این بین در کل دکل مهاری g35 سه وجهی یا همان دکل های مخابراتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید این دکل ها به صورت سه ضلعی و در دو تیپ آ و ب موجود می باشد که میلگردهای آن نیز به صورت نمره ۸ یا ۱۰ موجود هستند.

حداکثر ارتفاعی که برای دکل های g۳۵ می توان بکار برد ۳۶ متر است. لازم است بدانید به دلیل سبکی دکل های سه وجهی، معمولا این نوع دکل بر روی پشت بام نصب می شود که در این مورد افراد برای ارتفاع مناسب انواع مختلف آنتن ها از این دکل ها استفاده می نمایند. نکته بسیار مهم در نصب ۳۵ استفاده از فونداسیون مناسب در محل نصب می باشد.

دکل مهاری g35 سه وجهی

فروش دکل مهاری g35

با وجود کاربرد زیاد دکل مهاری g35 سه وجهی مشاهده می شود که خرید و فروش این نوع دکل در حال حاضر رونق چشمگیری پیدا کرده و افراد برای نیازهای مختلف اقدام به خرید این نوع دکل می ‌کنند. توجه داشته باشید در هنگام تهیه این نوع دکل شما باید به مشخصات فنی آن نیز توجه کنید. به طوری که باید بدانید طول هر سکشن در این دکل ۲۹۹ سانتیمتر می‌ باشد و طول قاعده مرکز به مرکز آن نیز ۳۵ سانتیمتر است.

هر سکشن مورد استفاده در دکل مهاری g۳۵, ۲۵ کیلوگرم است. سیم مهار برای نصب این دکل در فاصله ۹ متری قرار می گیرد. همچنین توجه داشته باشید که سیم مهار مورد استفاده برای این دکل ها از جنس گالوانیزه بوده و قطر آن ۶ میلیمتر می باشد. از طرفی تمامی صفحات تعادل این مجموعه با نمره ۶ ارائه می گردد. لازم است بدانید که در امروزه شرکت هایی به صورت آنلاین اقدام به ارائه انواع این دکل ها نموده که شما می توانید با مشاورین فروش این سایت ها ارتباط برقرار کرده و متناسب با نیازتان از این مشاوران درخواست دکل مهاری کنید.

دکل مهاری g35

قیمت دکل مهاری g35

به طور کلی در خصوص قیمت دکل مهاری سه وجهی باید توجه داشته باشید که این دکل ها به دلیل وزن پایین و آسانی نسبی که دارند از قیمت کمی برخوردار هستند. اما به طور کلی باید بدانید نوع اتصالات به کار برده شده در دکل مهاری g35 سه وجهی و همچنین متعلقات مختلف از جمله مواردی است که می‌ تواند در این قیمت تاثیر بگذارد. اما اگر شما از طریق فروشندگان آنلاین اقدام به سفارش دکل مهاری g۳۵ کنید خواهید توانست در سراسر کشور این دکل ها را با بهترین قیمت و در سریعترین زمان ممکن تهیه کنید.

 

دکل مخابراتی خودایستا چهارپایه, دکل های خود ایستا چهار پایه, دکل های خود ایستا ۴ پایه, قیمت دکل خود ایستا چهار پایه, دکل خود ایستا چهارپایه, دکل خود ایستا ۴ پایه, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi