امروزه نیاز به یک پسیو کار شبکه ماهر برای راه اندازی شبکه های مختلف، بسیار ضروری می باشد. کارشناس پسیو شبکه، با مسائل فنی شبکه در ارتباط است و بخش نصب تجهیزات و راه اندازی زیرساخت شبکه را بر عهده دارد. اگر برای طراحی زیرساخت شبکه محیط کاری خود نیازمند یک پسیو کار ماهر هستید، می توانید از خدمات راه اندازی شبکه ما استفاده نمایید.

پسیو کار شبکه در تهران و کرج

شاید شما هم با سمت شغلی پسیو کار شبکه آشنایی چندانی نداشته باشید. کارشناس پسیو شبکه در واقع فردی است که یک زیرساخت مناسب را برای شبکه راه اندازی می کند و تجهیزات و اتصالات مورد استفاده در شبکه را نصب می کند. اگر در جستجوی یک کارشناس پسیو شبکه با تجربه و متخصص هستید می توانید از خدمات شبکه ما استفاده نمایید. کارشناسان شبکه ما کاملا حرفه ای، متخصص و با تجربه می باشند.

همانطور که می دانید طراحی زیرساخت مناسب برای شبکه کار بسیار مهم و البته دشواری است و باید طبق اصول و استانداردهای شبکه انجام شود. یک کارشناس پسیو شبکه ماهر می بایست به همه این اصول و قوانین طراحی زیرساخت شبکه مسلط باشد و در زمینه نصب تجهیزات مهارت کافی را داشته باشد. شما همشهریان عزیز در تهران و کرج در صورتی که برای راه اندازی شبکه محیط کار و شرکت نیازمند یک کارشناس پسیو شبکه متخصص هستید، می توانید با ما تماس حاصل نمایید و از تجارب کارشناسان شبکه ما بهره مند شوید.

پسیو کار شبکه در تهران و کرج

خدمات و وظایف کارشناس پسیو شبکه

یک پسیو کار شبکه ماهر می بایست به برخی وظایف و مهارت ها اشراف کامل داشته باشد. از جمله این موارد می توان به توانایی برآورد تجهیزات شبکه، نصب تجهیزات، کابل کشی، پانچ پچ پنل، تست شبکه و آرایش رک شبکه اشاره کرد. علاوه بر اینها یک کارشناس پسیو شبکه می بایست با تجهیزات شبکه بی سیم مانند وایرلس نیز آشنایی داشته باشد. تجهیزات فیبر نوری می بایست توسط کارشناس پسیو شبکه راه اندازی شوند.

پس تسلط به نصب و راه اندازی این تجهیزات نیز از دیگر وظایف کارشناس پسیو شبکه می باشد. خوشبختانه تمامی کارشناسان پسیو شبکه ما تمامی مهارت های لازم در این خصوص را داشته و پروژه راه اندازی شبکه شما را در اسرع وقت به انجام می رسانند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi