دکل دوربین نظارتی یک وسیله بسیار مهم برای بالا بردن امنیت یک منطقه و نظارت بر یک پروژه و یا یک مجتمع است، امروزه با بیشتر شدن اطلاعات درباره دکل دوربین نظارتی، استفاده آن توسط سازمان بیشتر شده است. همانطور که می دانید یکی از کاربردهای ویژه دکل دوربین کنترل و نظارت بر یک منطقه است. اداره پلیس یکی از سازمان هایی است که برای کنترل و نظارت هرچه بیشتر درشهر برای بالا رفتن امنیت مردم از این دکل ها استفاده می کند.

در این مقاله ما قصد داریم اطلاعات کاربردی مناسبی درباره این دکل ها و همچنین قیمت دکل دوربین نظارتی به شما ارائه دهیم.

دکل دوربین نظارتی

کاربرد دکل دوربین نظارتی

در طول تاریخ دکل ها کاربردهای متفاوتی داشته اند، در زمان های قدیم از دکل ها برای برافراشتن پرچم ها استفاده می کردند. که کاربرد آن ها  بیشتر در کشتی ها بود. اما امروزه با افزایش جمعیت و پیشرفت تکنولوژی از دکل ها استفاده های گوناگونی می کنند. که یکی از استفاده هایی که از دکل ها می شود نصب دوربین است. دکل ها به دلیل داشتن قامتی بلند برای نصب دوربین بسیار مناسب هستند. چرا که به راحتی می توان  با دوربین منطقه وسیعی را زیر نظر گرفت. همین امر سبب شد که ارگان های زیادی از دکل ها برای نصب دوربین های نظارتی استفاده کنند.

یکی دیگر از فوایدی که باعث شده است بسیاری از سازمان ها از دکل ها برای نصب دوربین استفاده کنند، در دسترس نبودن دوربین نزد سارقان و افراد سودجو است.  داشتن میدان دید وسیع و در دسترس نبودن دوربین از عامل های مهمی است که باعث شده است سازمان ها برای انجام پروژه ها از دکل نظارتی استفاده کنند.

دکل ها انواع مختلفی دارد و با توجه به هدف استفاده از دکل و موقعیت قرار گرفتن دکل می توان از  انواع مختلف آنها استفاده کرد. دکل مکعبی، دکل لوله ای، دکل چند وجهی و دکل ماژولار از انواع مختلف دکل ها به شمار می رود

قیمت دکل نظارتی

قیمت دکل دوربین نظارتی بسته به نوع  دکل و دوربین متفاوت است , بسته به نیاز استفاده شما از این دکل ها قیمت آن تغییر خواهد کرد. قیمت دکل ها بر اساس نوع جنس، تعداد دوربین، ارتفاع، نوع پوشش، ضخامت ورق آهن، کیفیت قطعات و ضخامت بدنه دکل  متفاوت است و این موارد از جمله پارامترهایی هستند که بر روی قیمت دکل تاثیر گذار هستند.

دکل تک پایه

دکل های مونوپل  که معروف به دکل تک پایه هستند از جمله دکل های چند وجهی هستند. این دکل ها تقریبا وزن بالایی دارد و از آنها استفاده های زیادی می شود از جمله استفاده هایی که از این دکل ها می شود جهت نصب دوربین های مدار بسته و یا آتن های تلفن همراه است. با توجه به ارتفاع بالایی که این دکل ها دارند به خوبی می توانند امواج رادیویی را  دریافت و ارسال کنند.

 

نصب دکل خود ایستا, نصب دکل خودایستا, دکل های مخابراتی خود ایستا, دکل های مخابراتی خودایستا, دکل مخابراتی خود ایستا, دکل مخابراتی خودایستا, دکل خودایستا چیست, دکل خود ایستا چیست, دکل خودایستا, دکل خود ایستا, دکل مهاری g35 سه وجهی, دکل مهاری جی ۳۵ , دکل مهاری سه وجهی g35 , قیمت دکل مهاری سه وجهی g35, کاربرد دکل مهاری سه وجهی g35

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi