اطلاع از مشخصات فنی دکل های مهاری g45، قبل از خرید می تواند به شما در خرید یک دکل متناسب با نوع هدفی که دارید، کمک زیادی کند. در همین راستا در این مقاله سعی کرده ایم که مشخصات فنی، وزن و اندازه دکل های مهاری جی ۴۵ را مورد بررسی قرار داده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مشخصات دکل مهاری جی ۴۵

دکل های مهاری g45 نوعی از دکل های مهاری هستند که از قطعات پیش ساخته ای به اندازه ۳ متر ساخته شده اند. این نوع دکل های مهاری پایه ای به قطر ۷٫۳۳ و ضخامت ۵٫۲ میلی متر دارند. بخش های داخلی این نوع دکل مهاری از بریش و هوریزنتال با میلگردهای نمره ۸ و یا ۱۰ تشکیل شده اند که به صورت خرپایی به یکدیگر متصل می شود. به طور کلی در مورد دکل های مهاری سری، عددی که مقابل حرف g نوشته می شود، عرض قاعده بخش ها را به سانتی متر نشان می دهد. بنابراین در دکل مهاری جی ۴۵، عرض هر قاعده ۴۵ سانتی متر می باشد.

متعلقات دکل های مهاری شامل پیچ و مهره، کرپی، سیم مهار، بیس پلیت، مهارکش، انکر راد، تاج، چراغ چشمک زن، مهارکش می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به طور جزئی تر مشخصات فنی دکل های مهاری g45  را مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات دکل مهاری جی 45

مشخصات فنی دکل های مهاری g45

دکل های مهاری جی ۴۵ در ۲ نوع سه وجهی و چهار وجهی طراحی و تولید می شوند که در ادامه به بررسی مشخصات فنی هر کدام از آنها پرداخته ایم.

·        مشخصات فنی دکل های مهاری g45 سه وجهی: دکل مهاری جی ۴۵ سه وجهی، از سکشن هایی به طول ۲۹۹ سانتی متر و قاعده مرکز به مرکز به طول ۴۵ سانتی متر تشکیل شده اند. وزن دکل مهاری g45 به گونه ای است که هر سکشن آنها ۳۹ کیلوگرم می باشد. یعنی هر چقدر سکشن که در یک دکل مهاری جی ۴۵ وجود داشت باید آن را ضرب در ۳۹ کرد، تا وزن دکل مهاری در حالت کلی به دست آید.

·        مشخصات فنی دکل های مهاری g45 چهار وجهی: این نوع دکل های مهاری همانطور که از عنوان آنها مشخص است، دکل هایی با چهار وجه می باشند که طول هر سکشن آن مانند نوع قبلی ۲۹۹ سانتی متر و طول قاعده مرکز به مرکز آن ۴۵ سانتی متر می باشد. اما در این نوع دکل مهاری برخلاف دکل مهاری سه وجهی جی ۴۵، وزن هر سکشن ۵۲ کیلوگرم می باشد. سکشن های دکل های مهاری g45، سه وجهی و چهار وجهی از بدنه ای لوله ای و اتصالات میلگردی تشکیل شده اند که برای اتصال هر کدام از این بدنه ها به یکدیگر از جوش co2 استفاده می شود.

دکل مهاری G45

 وزن و اندازه دکل مهاری جی ۴۵

این نوع دکل مهاری، مانند سایر دکل های مهاری سری g، وزن پایینی داشته و به همین دلیل علاوه بر زمین می توان آنها را در پشت بام ساختمان ها نیز نصب کرد. برای نصب این نوع دکل های مهاری لازم است که در هر ۹ متر و یا در بسیاری از مواقع در هر ۶ متر دکل های مهاری را در ۳ جهت و با زاویه ۱۲۰ درجه توسط سیم های مهار نگه داشته و مهار کرد. 

 (تصویر ۳)

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتریان محترم

به اطلاع میرساند، بدلیل مشکل در برقراری خطوط تلفن ثابت، لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.

فروش دکل منوپل : 09192999709

فروش دکل مهاری : 09102981029

پیگیری ارسال محولات : 09190285505

09123716144

 پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم 

گروه مهندسی آی تک

This will close in 20 seconds

logo-samandehi