امروزه برای کنترل ترافیک و جلوگیری از تخلفات از انواع مختلفی از دوربین ها استفاده می شود. اما برای ثبت بهتر تصاویر توسط این دوربین ها آنها را بر روی دکل دوربین نظارتی نصب می نمایند. این دکل ها نیز بنا بر نوع کاربرد و محل قرارگیری به شکل های مختلفی تولید می شوند.

دکل دوربین نظارتی منوپل

این نوع دکل طراحی بسیار ساده ای داشته و نصب آن نیز به سادگی انجام می شود. کاربرد دکل منوپل بیشتر زیاد نمودن وسعت دید در دوربین های نصب شده بر روی این دکل است. در این دکل ها می توان زاویه دید دوربین را نیز معین نمود. ارتفاع در این دکل زیاد بوده و دوربین از دسترس سارقین دور می ماند. در فضاهایی که جمعیت زیادی رفت و آمد می نمایند از دکل منوپل برای نصب دوربین استفاده می شود. از مزایای این دکل می توان به سادگی در نصب و هزینه پایین آن اشاره نمود. اما این دکل دارای معایبی نیز است. از معایب این دکل نیز می توان به تاثیر شرایط جوی مانند باد بر تصاویر ضبط شده توسط دوربین نظارتی اشاره نمود.

دکل دوربین مکعبی

دکل دوربین نظارتی مکعبی نوعی دکل منوپل است که پایه دکل در آن به صورت مکعبی طراحی و تولید می شود. قیمت ارزان این دکل باعث استفاده زیاد آن در بسیاری از مکان ها شده است. اما این دکل دارای مقاومت زیادی نیست و با کمترین باد دچار لرزش شده و تصاویر ضبط شده توسط آن از کیفیت  بالایی برخوردار نخواهند بود. ارتفاع نیز در این دکل دوربین منوپل مکعبی تنها تا ۶ متر می تواند باشد.

دکل دوربین نظارتی منوپل

دکل های لوله ای

این نوع دکل دوربین نظارتی دارای کیفیت بیشتری نسبت به نوع مکعبی بوده و ارتفاع آن هم تا ۱۰ متر می تواند افزایش داشته باشد. جنس این نوع دکل را از گالوانیزه تولید می نمایند و نصب ساده و آسانی دارد.

دکل چند وجهی

این نوع بسیار مقاوم تر از دو نوع دکل دیگر است. بدنه در این نوع دکل به صورت مخروطی طراحی شده و باعث افزایش مقاومت آن در برابر شرایط جوی می شود. اما دکل دوربین چند وجهی گرانتر از دو نوع دیگر است.

 

جمع آوری دکل مخابراتی , جمع آوری دکل های مخابراتی , جمع آوری دکل مهاری , جمع کردن دکل , جمع آوری دکل , شکایت برای جمع آوری دکل مخابراتی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi