برای نگهداری آنتن های موبایل و یا ارسال امواج رادیویی از دکل هایی استفاده می شود که به نام دکل خودایستا خوانده می شوند. این دکل ها دارای انواع مختلف برای امور گوناگون هستند.  دکل های خود ایستا از جمله این دکل ها هستند. در این مقاله به انواع و کاربرد این دکل ها خواهیم پرداخت.

دکل خود ایستا

این نوع دکل، دکلی است که به صورت ۳ پایه و یا ۴ پایه بوده و این پایه ها برای مقاومت بیشتر در برابر حوادث با اعضای خرپایی به یکدیگر اتصال می یابند.

جنس بدنه دکل خود ایستا از آهن بوده و به اشکال مختلفی ساخته می شوند. دکل خود ایستا ۴ پایه تمام نبشی از فلز نبشی ساخته می شود. پایه های اصلی این دکل های مهاری نیز از نبشی است. اما بسته به نوع طراحی دکل از انواع مختلف نبشی در تولید آن استفاده می شود.

قطعات داخلی این نوع دکل نیز که شامل بریس ها و هوریزنتال ها و… است نیز از نوع نبشی خاصی تولید می شود. سطح مقطع در این نوع دکل مهاری به صورت مربع است. این مربع نیز با ارتفاع طول دکل خود ایستا و نسبت به شیب دکل رفته رفته کم می شود.

دکل خود ایستا

کاربرد و نحوه ساخت دکل خود ایستا

این دکل ها برای ارسال امواج رادیویی در نظر گرفته می شود و بیشتر کاربرد آنها در  نصب آنتن های موبایل و بی سیم و همینطور آنتن ماکروویو است اما نحوه ساخت این دکل ها به این صورت است که ابتدا بنشی های مورد استفاده را در محل مناسب سوراخ نموده و با پیچ های بسیار مقاوم به یکدیگر متصل می کنند. در صورتی که از این دکل خودایستا در مکان هایی با شرایط جوی نامناسب و یا مناطق بادخیز استفاده شود باید برای محکم تر نمودن محل اتصال از پلیت های کمکی نیز استفاده شود.

توجه به رعایت ایمنی و استاندارد در هنگام تولید و ساخت این دکل ها باعث افزایش ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار خواهد شد. بنابراین توجه به خرید دکل های مهاری از شرکت های مجاز و دارای گارانتی ساخت به شما در افزایش بهره وری از این دکل ها کمک می نماید.

 

 

دکل منوپل دوربین مدار بسته , دکل جهت نصب دوربین, دکل دوربین منوپل, دکل منوپل دوربین مداربسته, قیمت دکل پایه دوربین, دکل دوربین مدار بسته , نصب و راه اندازی دکل پایه دوربین , دکل دوربین مداربسته , قیمت دکل دوربین مدار بسته , پایه دکل دوربین مداربسته , پایه دکل دوربین , دکل دوربین قیمت , خرید دکل دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل های دوربین مداربسته , پایه دوربین مداربسته , انواع پایه دوربین مدار بسته , پایه دوربین دام , پایه دوربین , خرید پایه دوربین , قیمت پایه گردان دوربین مدار بسته , قیمت دکل دوربین مداربسته , قیمت پایه دوربین مدار بسته , انواع پایه دوربین , قیمت پایه دوربین مداربسته , دکل دوربین مدار بسته , دکل دوربین , قیمت پایه دوربین, قیمت دکل دوربین

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi