اگر بخواهید پایه دکل های روشنایی را نصب کنید، باید از فونداسیون پایه روشنایی استفاده کنید. این فونداسیون ها به صورت پیش ساخته و در کارگاه های مخصوص ساخته می شود. به همین دلیل، قابلیت کنترل مواد و ابعاد آن افزایش پیدا می کند. این فونداسیون ها را بر اساس وزن دکل ها، طراحی می کنند. به طوری که برای دکل های مرتفع و سنگین، فونداسیون های بزرگتری ساخته می شود. علاوه بر آن، استفاده از بتن های استاندارد در ساخت این فونداسیون ها باعث افزایش استحکام آنها و مقاومت بیشتر در برابر عوامل محیطی شده است. در این مقاله می خواهیم با فونداسیون پایه روشنایی و ویژگی های آن آشنا شویم؛ پس همراه ما باشید!

فونداسیون پایه روشنایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از مهمترین ویژگی های فونداسیون پایه دکل روشنایی این است که می توان آنها را به صورت پیش ساخته آماده کرد! این قابلیت باعث شده است که سرعت نصب افزایش پیدا کرده و اتصال پایه دکل روی آن راحت تر باشد. از طرفی، کیفیت ساخت فونداسیون ها در کارگاه بالاتر است. چرا که کنترل بیشتری روی مواد مصرفی و بتن وجود دارد. همچنین، طراحی این فونداسیون ها به گونه ای است که یک محفظه در داخل آن ایجاد می شود که محل عبور کابل ها و سیم های روشنایی است. برای ایجاد این محفظه معمولا از لوله های مختلف استفاده می کنند.

فونداسیون پیش ساخته پایه روشناییفونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی

انواع فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی

فونداسیون های پیش ساخته را بر اساس نوع کاربرد آنها به  سه دسته تقسیم می کنند که شامل فونداسیون های منفرد، گسترده و نواری می شوند. از فونداسیون های منفرد معمولا برای مواقعی استفاده می شود که سرعت نصب بالایی مورد نیاز است. این نوع از فونداسیون های پیش ساخته معمولا کاربردهای زیادی در شهر سازی و محوطه سازی دارند که از جمله آنها می توان به دکل های روشنایی اشاره نمود. شما هم می توانید با انتخاب این فونداسیون ها و نصب دکل های روشنایی، محوطه ساختمان و باغ خود را زیباتر کنید. به همین منظور بهتر است خرید خود را در این زمینه از تولیدکنندگان معتبر انجام دهید.

 

 

لینک رادیوییارتباط رادیویی بین دو ساختمانارتباط رادیویی بین دو نقطه , لینک وایرلس , نصب لینک وایرلس , دکل مهاری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi