دکل مخابراتی خود ایستا از انواع دکل های مخابراتی محسوب می شوند و قابلیت های زیادی در فرستادن سیگنال و پراکندگی آنتن دارا می باشد. این دکل ها در دو دسته عمده ۳ و ۴ پایه وجود دارد، این دکل ها را در مکان های مختلف و با شرایط آب و هوایی مختلفی می توان بنا کرد. ساختار این دکل ها به صورت شبکه ای و وصل های فرعی در میان اسکلت بندی اصلی می باشد.

دکل مخابراتی خود ایستا چیست

دکل های مخابراتی خود ایستا دارای انواع مختلفی می باشد که از آنها در پراکندگی آنتن استفاده می شود، دکل خود ایستا چهارپایه یکی از این نوع دکل ها می باشد که نسبت به هم نوع ۳ پایه خود دارای قابلیت ارتفاعی بیشتر و تحمل بار و وزن بیشتری می باشد و در برابر عوامل جوی و فشار های افقی وارده بر دکل نیز بسیار مقاوم تر می باشند. دکل های مخابراتی ۳ پایه نیز از انواع دکل های مخابراتی خود ایستا می باشند که نسبت به دکل های چهارپایه دارای ارتفاع کمتر و تحمل بارگذاری کمتری می باشند. اسم دیگر دکل مخابراتی خود ایستا لتیس می باشد. این دکل ها به طور کلی باید زیر نظر پیمانکار و با انجام مطالعات و محاسبات دقیق در محل مورد نظر بنا شوند.

دکل خود ایستا چهارپایه

کارکرد و قیمت دکل مخابراتی خود ایستا

در این نوع از دکل ها یعنی در دکل مخابراتی خود ایستا باید به این نکته توجه داشت که تعداد پایه های دکل با تحمل و مقاومت دکل در برابر بار های مختلف ارتباط مستقیم دارد. دکل های چهارپایه دارای ارتفاعی در حدود ۲۴ متر می باشند و ظرفیت آنتن های بیشتری دارند و بادخور بهتری نیز نسبت به دیگر دکل ها دارند.

قیمت دکل خود ایستا چهار پایه را نمی توان با یک عدد واحد بیان کرد و بهترین روش برای پیدا کردن قیمت این دکل ها تماس با مشاورین و فروشندگان این دکل ها و یا ارتباط با وبسایت های فروش این محصولات می باشد و دلیل این عمر نیز متغیر بودن قیمت این دکل ها نسبت به بازه های زمانی مختلف است، معیار های زیادی در قیمت گذاری این دکل ها از قیمت ارز تا قیمت انواع مواد مصرفی در این دکل ها متاثر است و همین امر قیمت گذاری واحد را برای این دکل ها سخت می کند.

 

 

برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, قیمت برج نوری, مشخصات فنی برج نوری, مشخصات برج روشنایی, برج نوری متحرک برقی, برج نوری دستی, برج روشنایی, برج نور, دکل روشنایی, نصب برج نوری, خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشنایی, نحوه راه اندازی voip , راه اندازی سیستم voip , راه اندازی voip سرور , نصب و راه اندازی ویپ , راه اندازی ویپ , راه اندازی voip

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi