قیمت دکل مهاری جی ۳۵ -دکل سه پایه –دکل مهاری سه پایه

امروزه از دکل هایی برای نصب تجهیزات شبکه ارتباطی و مخابراتی استفاده می شود که دکل مهاری نام دارند. این دکلها در انواع طرح ها و مدل ها طراحی و به بازار عرضه می شوند که دکل سری G یکی از انواع دکلها محسوب می شود. در این میان دکل جی ۳۵ سه پایه یکی از پرکاربردترین دکلهای سری جی به شمار می آید که در ارتفاع و طول مهار متفاوت توسط شرکت های سازنده به بازار عرضه شده اند. این دکلهای مهاری از ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی برخوردار می باشند و قیمت آن ها با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود.

اگر به دنبال خرید دکل مهاری سه پایه سری G هستید، می توانید به شرکت ها و سایت های فروش آنلاین معتبر مراجعه کنید و اطلاعات کامل را دریافت نمایید؛ بنابراین توصیه می کنیم به منظور آشنایی بیشتر با این دکلها و قیمت فروش آن ها با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

معرفی دکل سه پایه مهاری

یکی از انواع دکلهای مهاری که برای نصب تجهیزات مختلفی از جمله شبکه تلفن همراه، شبکه بی سیم، شبکه رادیو، شبکه رایانه ای و … مورد استفاده قرار می گیرند، دکل سه پایه مهاری سری جی ۳۵ محسوب می شود. این دکل یکی از انواع دکلهای مهاری می باشد که با حرف G و یک عدد نمایش داده می شود. عدد مقابل این حرف در واقع عرض قاعده بخش های دکل را به سانتی متر نشان می دهد. این دکلها بسیار سبک وزن بوده و از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردارند و به سهولت در محل نصب خواهند شد.

دکل مهاری جی 35

مشخصات دکلهای مهاری

دکل هایی که به وسیله سیم مهاری فولادی یا تکیه گاه به زمین متصل می شوند، دکلهای مهاری محسوب می شوند که دکل سه پایه G35 یکی از انواع این دکلها می باشد. از مشخصات این دکلهای مهاری، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوله نمره ۳ با ضخامت ۲ میلی متر و لوله نمره ۴ با ضخامت ۲٫۵ میلیمتر
  • میلگردهایی با نمره ۸ یا ۱۰
  • اتصالات با جوش CO2
  • سیم مهار با نمره ۶ یا ۸
  • پوشش گالوانیزه با ضخامت ۹۰-۸۰ میکرون
  • صفحه تعادل با ضخامت ۵ میلی متر
  • استفاده از مهارکش، عصایی و … با کیفیت بالا
  • و…

قیمت دکل مهاری جی 35

قیمت دکل مهاری جی ۳۵ سه پایه

همانطور که اشاره شد، دکل مهاری جی ۳۵ سه پایه یکی از پرکاربردترین دکلهای مهاری به شمار می آید که قیمت آن به عواملی چون ارتفاع دکل، نمره لوله، نمره میلگرد، نمره مهارکش، جنس مواد و … بستگی دارد. در ادامه قیمت هر متر از انواع دکلهای G35 سه پایه را بیان می کنیم:

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi