دکل مخابراتی خودایستا به دکل هایی گفته می شود که دارای دو شکل ۳ پایه و ۴ پایه بوده و به منظور ایجاد ارتباطات مخابراتی بر روی آن آنتن های موبایل، رادیو و…  نصب می شود. در ادامه در مورد دکل خود ایستا چهارپایه و عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه ساخت و نصب دکل مخابراتی خودایستا با هم صحبت خواهیم کرد.

دکل مخابراتی خودایستا چهارپایه

قطعات دکل مخابراتی خود ایستا چهارپایه به دکل های گفته میشود که ارتفاع آن بیشتر از ۲۴ متر بوده و امکان تحمل فشار بارهای زیاد را دارد. این نوع دکل به صوت نبشی است یعنی اینکه تمام قطعات آن از جنس فولاد بوده و مقاومت بیشتری در برابر وزن دکل، باد زیاد و… نسبت به دکل ۳ پایه دارد. دکل های خودایستا چهار به فضای بیشتری نیاز داشته و در صنایع نفت، پتروشیمی، گاز و ارتباطات زیر ساخت کاربرد دارد.

دکل خودایستا چهارپایه

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت دکل خودایستا چهار پایه

عوامل مختلف زیادی بر روی تولید و نصب دکل خود ایستا چهارپایه تاثیر گذار است، این عوامل به صورت زیر می باشد:

  • ارتفاع دکل:  هر چقدر ارتفاع یک دکل مخابراتی بیشتر شود، تعداد آنتن ها و دیش های بیشتری بر روی آن نصب می شود، علاوه بر آن افزایش ارتفاع دکل، باعث افزایش تعداد قطعات مصرفی با ضخامت بیشتر می شود تا در برابر باد و حوادث طبیعی استحکام لازم را داشته باشد. به همین دلایل قیمت یک دکل با ارتفاع بلندتر، بیشتر از یک دکل کوتاه است.
  • تعداد پایه های دکل: بکارگیری از یک پایه دکل بیشتر، باعث افزایش قیمت ساخت دکل می شود به دلیل اینکه قطعات و متعلقات بیشتری استفاده می شود.
  • قیمت آهن در بازار: به دلیل اینکه بیشتر بخش های دکل های چهارپایه از جنس فولاد و آهن است، افزایش قیمت آهن در بازار به صورت مستقیم عامل افزایش ساخت یک دکل می شود.
  • نوع متریال مصرفی: استفاده از آهن بازیافتی در دکل، باعث کاهش قیمت تمام شده ساخت دکل می شود اما این موضوع باعث کاهش عمر دکل خود ایستا خواهد شد به دلیل اینکه آهن بازیافتی مقاومت کمتری در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت دارد و خیلی زود فرسوده می شود.

 

 

خرید فونداسیون آماده پایه چراغ, خرید فونداسیون آماده, فونداسیون آماده پایه چراغ , فروش فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه چراغ خیابانی, قیمت فونداسیون پایه چراغ, فونداسیون پایه چراغ پارکی, فونداسیون پایه چراغ , فونداسیون پایه روشنایی, فونداسیون آماده پایه روشناییدکل مهاری g35 سه وجهی, دکل مهاری جی ۳۵ , دکل مهاری سه وجهی g35 , قیمت دکل مهاری سه وجهی g35, کاربرد دکل مهاری سه وجهی g35

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi