یکی از انواع دکل که به کابل مهار احتیاجی ندارد، دکل خودایستا است که معمولا به حالت چهارپایه ساخته می شود. دکل خود ایستا چهارپایه برای ساخته شدنش از نبشی استفاده می شود و با استفاده از پیچ و مهره این قطعات به هم وصل می شوند. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با دکل خود ایستا چهارپایه و قیمت آن خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید.

دکل خود ایستا چهارپایه

دکل خود ایستا چهارپایهطراحی دکل خود ایستا چهار پایه برای این منظور بوده است که بارهای زیاد را بتواند تحمل کند و ارتفاعی که به طور معمول آن را اجرا می کنند، بالاتر از شصت متر است. برای نصب این دکل هر قطعه را با یک کد شناسایی تولید می کنند تا در محل مناسب خودش نصب شود. با توجه به اینکه طراحی دکل چگونه می باشد، از نبشی های ST37 و  ST52 در ساختش استفاده می شود.

شکل مربع را در مقطع دکل خواهیم داشت و هر چه ارتفاع دکل بیشتر شود، با کاهش ضلع این مربع رو به رو می شوید. از دکل خود ایستا چهارپایه برای نصب آنتن های بیسیم، نصب آنتن های موبایل و هم چنین نصب آنتن های مایکروویو استفاده می کنند.

قیمت دکل خودایستا ۴ پایه

جهت خرید دکل های خودایستا ۴ پایه و هم چنین ۳ پایه از طریق شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجموعه راهنمایی های لازم را انجام دهند. قیمت دکل خود ایستا چهار پایه با توجه به ارتفاع، نوع طراحی، قطعات و میلگردهای مورد استفاده متفاوت خواهد بود. ارتفاع نیز تحت تاثیر محیطی که قرار است دکل نصب شود، خواهد بود و تعداد دیش هایی که روی آن قرار می گیرد نیز بر آن تاثیر می گذارد.

با افزایش ارتفاع قطعات بیشتری استفاده می شود و قیمت بالاتر می رود. میلگردهایی که در آن استفاده می شود، باید قطر بیشتری داشته باشند و نبشی ها باید ضخیم تر باشند تا دکل چهارپایه استحکام لازم را داشته باشد، از این رو قیمت آن نیز با افزایش وزن بیشتر خواهد شد. این مجموعه از قطعات پیشرفته برای ساخت دکل چهارپایه استفاده می کند و استانداردهای جهانی را در رابطه با آن رعایت می کند و برای کسب رضایت مشتری بهترین قیمت را برای آن در نظر گرفته است.

 

 

لینک رادیویی, ارتباط بی سیم , شبکه وایرلس , شبکه بی سیم , نصب آنتن های رادیو , ارتباط رادیویی بین دو ساختمان , ارتباط رادیویی بین دو نقطه , ارتباط نقطه به نقطه , ارتباط رادیویی , ارتباط بین دفاتر و شرکت ها , آنتن های رادیویی , لینک وایرلس , نصب لینک وایرلس , دکل دوربین نظارتی, خرید دکل دوربین نظارتی , معرفی دکل دوربین نظارتی, پایه دوربین نظارتی, پایه دوربین امنیتی, دکل دوربین ترافیکی , پایه دوربین ترافیکی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi