ماژول فیبر نوری سیسکو یکی از قطعات الکتریکی توسعه دهنده سیستم محسوب می شود که به عنوان یک قطعه سخت افزاری شناخته می شود و برای موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماژول های فیبر نوری با اغلب پورت ها سازگار می باشند و برای افرادی که به دنبال ارتقا دستگاه مورد نظر خود هستند، گزینه ایده آلی به شمار می آیند.

این ماژول ها در انواع مدل ها طراحی و به بازار قطعات الکترونیک عرضه شده اند و قیمت هر یک از آن ها با توجه به ویژگی ها و خصوصیات تعیین می شود؛ بنابراین اگر قصد خرید ماژول فیبر نوری را دارید، توصیه می کنیم با توجه به بودجه و نیاز خود، به خرید ارتقا دهنده پهنای باند انتقال شبکه اقدام نمایید.

در این مطلب تلاش خواهیم کرد تا به معرفی انواع ماژول SFP سیسکو و عوامل موثر بر قیمت آن ها بپردازیم؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ماژول فیبر نوری sfp سیسکو چیست؟

در دنیای امروز شاهد تولید انواع و اقسام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هستیم که هر یک به دلایلی مورد استفاده قرار می گیرند. ماژول فیبر نوری سیسکو در واقع نوعی قطعه سخت افزاری محسوب می شود که برای ارتقا و توسعه پهنای باند انتقال شبکه در دستگاه ها و سیستم های مختلف استفاده می شود. این قطعه الکترونیکی در انواع طرح ها و مدل ها روانه بازار لوازم الکترونیکی و تجهیزات شبکه شده است.

در حقیقت استفاده از ماژول فیبر نوری با اغلب سوئیچ ها سازگار بوده و به منظور تبدیل سیگنال دیجیتال به سیگنال نوری در دستگاه های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد؛ بنابراین افراد می توانند به منظور ارتقا سیستم خود از ماژول متناسب با نوع پورت و دستگاه مورد نظر استفاده نمایند.

قیمت ماژول فیبر نوری سیسکو

آشنایی با انواع ماژول فیبر نوری سیسکو

ماژول فیبر نوری به عنوان قطعه سخت افزاری جهت انتقال سیگنال و توسعه سیستم در دستگاه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که به اغلب سوئیچ های سیسکو متصل می شوند. به طور کلی این ماژول های فیبر نوری SFP سیسکو به دو دسته کلی زیر تقسیم می شوند که هر کدام دارای انواع مختلفی می باشند:

  • فیبرهای نوری  Multimode
  • فیبرهای نوری  Single Mode

هر کدام از این ماژول ها در میزان ظرفیت و هسته با یکدیگر متفاوت هستند. به طور کلی از فیبرهای نوری  Single Mode‌ در تجهیزات زیرساخت مخابراتی (انتقال تا ۱۰۰ کیلومتر) و از فیبرهای نوری  Multimode در تجهیز شبکه های داخلی (انتقال تا ۲ کیلومتر) استفاده می شود.  از مهمترین مدل های ماژول فیبر نوری سیسکو، می توان به GLC-T، SFP-10G-LR ، GLC-ZX-SM و … اشاره کرد.

ماژول فیبر نوری سیسکو

قیمت خرید ماژول فیبر نوری

همانطور که اشاره شد، ماژول های فیبر نوری در انواع طرح ها و مدل ها با خصوصیات منحصر به فردی به بازار عرضه شده اند که در شبکه های زیرساخت و انتقال داده کاربرد دارند. قیمت ماژول فیبر نوری سیسکو در بازار بر اساس فاکتورهایی چون مدل، شرکت سازنده، قابلیت های ماژول و … تعیین می شود؛ بنابراین اگر به دنبال خرید ماژول فیبر نوری برای دستگاه مورد نظر خود هستید، توصیه می کنیم با توجه به نیاز و بودجه خود به خرید آن از نمایندگی های مجاز اقدام نمایید. اگر سوال یا پیشنهادی در این زمینه دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در کوتاهترین زمان به آن پاسخ داده شود.

 

خرید و فروش دکل مهاری, خرید دکل های مهاری, خرید دکل مهاری, نصب و راه اندازی دکل مهاری , نحوه نصب دکل مهاری , خرید دکل مهاری , نصب دکل مهاری , نصب دکل های مهاری, راه اندازی دکل مهاری , فروش دکل مهاری , راه اندازی دکل, نصب دکل , دکل مهاری , آموزش نصب دکل مهاری , دکل سه وجهی , متعلقات دکل مهاری , دکل های مهاری

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi