با پیشرفت تکنولوژی وسایل زیادی برای نگهداری آنتن ها و وسایل ارتباطی تولید شده است. یکی از مهمترین این وسایل دکل مخابراتی خودایستا می باشد. این دکل ها انواع مختلفی دارند و با توجه به کاربرد خود در محل مورد نیاز به کار گرفته می شوند. ما در ادامه مطلب، به بررسی نصب دکل خودایستا و ویژگی های آن پرداخته ایم.

دکل خود ایستا چیست

دکل های خودایستا دکل هایی هستند که برای نگه داشتن آنتن ها و وسایل مخابراتی به کار گرفته می شوند. دکل های خودایستا به طور معمول دارای ۳ یا ۴ پایه می باشند. متخصصان ایرانی توانسته اند انواع دکل های خودایستا را با بهترین کیفیت و مقاومت بالا تولید کنند. شاید این سوال در ذهن شما صورت گیرد که، دکل ها در صورتی که با رطوبت تماس داشته باشند آیا زنگ می زنند یا نه؟ در پاسخ باید بگوییم که دکل مخابراتی خودایستا در هنگام تولید و در کارخانه با گالوانیزه گرم می شود. گالوانیزه سبب می شود تا واکنش پذیری آن ها با رطوبت و اکسیژن کاهش یابد و در نتیجه دچار زنگ زدگی نشوند. مواد اولیه این دکل ها در کشور به طور فراوانی وجود دارد و به راحتی می تواند توسط شرکت های داخلی تولید و عرضه گردد‌. به همین دلیل قیمت آن ها بسیار مناسب و به صرفه است. البته به شرطی که از یک فروشگاه قابل اعتماد دکل مورد نیاز خود را تامین کنید.

دکل مخابراتی خودایستا

نحوه نصب دکل خودایستا

دکل های خودایستا به صورت قطعات جداگانه تولید می شوند و در محل مورد نیاز نصب می گردند. همراه دکل ها یک عدد دفترچه راهنما برای نصب و متصل کردن قطعات وجود دارد. به این نکته توجه کنید که نصب دکل خودایستا حتما باید توسط یک فرد با تجربه و متخصص صورت گیرد. به هیچ عنوان خود (یا فرد غیر متخصص دیگری) اقدام به نصب دکل نکنید. زیرا ممکن است علاوه بر بروز مشکل برای قطعات دکل، به سلامت شما آسیب برسد. شما می توانید هم دکل مورد نیازتان را از شرکت ما سفارش دهید و هم از خدمات نصب کنندگان دکل شرکت ما بهره مند شوید. قیمت دکل های خودایستا بسته به نوع و متراژ آن متغیر می باشد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi